vorige week met mijn vriendin samen een lijstje aan het bekijken van "top 10 you can do as a couple to spice up your sexlife" (of zoiets) en toen bleek de nummer 1 naar een parenclub/swingersclub gaan.
daar eerst wat lacherig over gedaan maar toen vroeg mijn vriendin of ik dat niet eens wou proberen.
eerlijk gezegd ben ik wel nieuwsgierig naar zo'n club en wat zoals gebeurd maar is het niet echt een fantasie van mij om te swingen of om seks te hebben met een andere man in de nabijheid

dus zelf zou ik nooit het initiatief nemen om naar zo'n club te gaan.
maar dat wil niet zeggen dat ik het niet eens wil proberen en het ook niet spannend vind.
beetje zitten rondkijken en een club gevonden (Shivaz) die ons als koppel (die zoiets voor de eerste keer doet) het beste lijkt te passen.
binnenkort gaan we dus naar daar...
het feit dat het beperkt blijft tot koppels, het kleinschalig is, het er ook heel gezellig en netjes uitziet, er enkel maar goede verhalen over te vinden zijn spreekt ons vooral aan.
bon, geen idee wat we gaan doen of wat er zal gebeuren die avond. misschien blijft het beperkt tot met elkaar vrijen of misschien gebeurd er wel veel meer

we zullen wel zien hoe de avond verloopt maar het is alvast heel spannend...