MiniJeffrey Well-known member 30 juni 2026 #121 dopey_92 zei: Welke kamers zijn aan te raden in Edenya zou graag willen gaan met de 3 kids. Klik om te vergroten... Als je met een grotere groep bent en 2 slaapkamers nodig hebt zijn die native lodges zeer nice, met een leuk terrasje met zicht op de beren.
dopey_92 zei: Welke kamers zijn aan te raden in Edenya zou graag willen gaan met de 3 kids. Klik om te vergroten... Als je met een grotere groep bent en 2 slaapkamers nodig hebt zijn die native lodges zeer nice, met een leuk terrasje met zicht op de beren.
B Brick Top Active member 1 juli 2026 #123 Vandaag ook bezoek gebracht. Die Edenya… Holy shit dat was echt wel indrukwekkend.
D dopey_92 Well-known member 12 juli 2026 #124 Nog aan het twijfelen tussen de haaien of de lamantijnen om te blijven slapen.
Sir.Killalot Well-known member Crowdfunder FE 12 juli 2026 #125 De lamentijnen zijn een stuk groter en meer fascinerend, ik zou persoonlijk die nemen.
D dopey_92 Well-known member vrijdag om 09:36 #126 Sir.Killalot zei: De lamentijnen zijn een stuk groter en meer fascinerend, ik zou persoonlijk die nemen. Klik om te vergroten... Die waren al bezet dus nu opnieuw aan het twijfelen tussen waar te slapen in Edanya.
Sir.Killalot zei: De lamentijnen zijn een stuk groter en meer fascinerend, ik zou persoonlijk die nemen. Klik om te vergroten... Die waren al bezet dus nu opnieuw aan het twijfelen tussen waar te slapen in Edanya.