Thomas96
Member
102kg voor 1m82, ik kan het wel niet blijven steken op het feit dat ik gewoon veel spiermassa heb, er mag wel wat af. Gisteren voor de eerste keer gelopen (en mij stierlijk verveeld, maar ok ik probeer vol te houden) , het moeilijkste bij mij is gewoon, die 20min dat ik loop, zou ik gewoon ook wat triceps of biceps kunnen doen, die gedachte moet er wel wat uit denk ik
Waarom ga je dan niet gewoon 20 minuten deadliften of squatten?
Stel ik doe een crashdieet. Over een half jaar weeg ik nog amper 65kg voor 1m84,5 (nu 83,6 kg). Hoera !
Mijn buikvet? 98cm ipv 99cm als ik geluk heb? Meer zal het niet zijn hoor.
Met gewoon zo'n dieet gaat uw buikvet amper er af se. Om nadien terug op 83,6 kg te eindigen maar dan met 102cm ipv 99 cm buikomtrek. No thanks. Mirakels bestaan niet.
Je kan niet gericht vet verliezen/krijgen. Ik kan u met 200% zekerheid garanderen dat uw buikomvet veel meer zal verminderen dan 1cm als je 18kg verliest. Welke naam je dieet ook heeft, als je 20kg verliest zal je resultaat er bij elk dieet hetzelfde uitzien (ervan uitgaan dat je genoeg proteine binnen krijgt).

) dat de krachttraining er ook voor iets tussen zit. Ik wil daar ook blijven verbeteren dus ik ga niet zot laag in calorieën, misschien is er zelf wat spieropbouw (terug hoop). Ik ben wel content voorlopig en voel mij alleszins al een stuk fitter en beter dus ik klaag zeker niet. Zolang de weegschaal blijft volgen komt het goed!
).