Onder die 80kg ist echt moeilijk om daar onder te blijven, is nu al enkele maanden zo dus het blijft stabiel dat wel. Tis alsof mijn lichaam zegt stop en niet verder lol
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is jouw lichaamslengte?Onder die 80kg ist echt moeilijk om daar onder te blijven, is nu al enkele maanden zo dus het blijft stabiel dat wel. Tis alsof mijn lichaam zegt stop en niet verder lol
1m78 kom wel van 135kg dus heb wel wat huid over.Wat is jouw lichaamslengte?
Al es ergens op zo'n speciale weegschaal gestaan om te checken hoe het zit met spierpercentage/vetpercentage/visceraal vet/basaal metabolisme?
Dan zou ik toch echt wel vrede nemen met die 80, wetende van waar je komt.1m78 kom wel van 135kg dus heb wel wat huid over.

Tuurlijk ben ik tevreden, ma zo echt onder die 80 kg geraak ik niet. Allee ja van mij mag het zo blijven ik eet alles zoals vroeger maar met mate en zo vb frituur is max 1 keer in de maand.Dan zou ik toch echt wel vrede nemen met die 80, wetende van waar je komt.
Ik kom nu van 123 en zit op 111-112 op twee maand. Als ik tegen nieuwjaar onder de 100 kom en ik blijf daar op ben ik al zeer tevreden.![]()
Af en toe een beetje krachttraining kan ook helpen. Ik ben 1m85 ongeveer en weeg 96kg.Tuurlijk ben ik tevreden, ma zo echt onder die 80 kg geraak ik niet. Allee ja van mij mag het zo blijven ik eet alles zoals vroeger maar met mate en zo vb frituur is max 1 keer in de maand.
. Lekker gezellig
. Dan heb je geen instapdrempel als in een fitnesscentrum.

helpt ook niet natuurlijk
.. gelukkig is de tour de France bijna gedaan 

.. misschien 2 liter
Ja, want het klinkt echt supergezond.Vandaag vloeibare dag
Alleen koffie, thee, water en soep
Kheb het dan wel niet over een paar glazen water , een tas koffie en een bordje soep..
Ik maak straks 5 liter verse soep, drink vandaag een liter Randalkoffie (3/4 deca en 1/4 cafine) en 1,5 liter water.. allemaal wel gespreid over de hele dag tot middernacht... Ik drink wel niet alle soep op vandaag natuurlijk.. misschien 2 liter
Ik ben wel nog in verlof, anders zou het moeilijk zijn op een werkdag.
Ik ben nogal verdikt de laatste 2,3 weken , dus zal wel es deugd doen.
En neen, ik zal eigenlijk geen honger hebben... vooral door de soep.
Straks nog een uurke fietsen en veel gamen vandaag... (Home alone vandaag)..en klein beetje in de tuin werken , vanmiddag een uurtje wandelen.
Als je nog nooit een vloeibare dag hebt geprobeerd, zeker es doen![]()
Dat is toch weer gewoon een verstoorde relatie met eten...Vandaag vloeibare dag
Alleen koffie, thee, water en soep
Kheb het dan wel niet over een paar glazen water , een tas koffie en een bordje soep..
Ik maak straks 5 liter verse soep, drink vandaag een liter Randalkoffie (3/4 deca en 1/4 cafine) en 1,5 liter water.. allemaal wel gespreid over de hele dag tot middernacht... Ik drink wel niet alle soep op vandaag natuurlijk.. misschien 2 liter
Ik ben wel nog in verlof, anders zou het moeilijk zijn op een werkdag.
Ik ben nogal verdikt de laatste 2,3 weken , dus zal wel es deugd doen.
En neen, ik zal eigenlijk geen honger hebben... vooral door de soep.
Straks nog een uurke fietsen en veel gamen vandaag... (Home alone vandaag)..en klein beetje in de tuin werken , vanmiddag een uurtje wandelen.
Als je nog nooit een vloeibare dag hebt geprobeerd, zeker es doen![]()
Het is natuurlijk gespreid over een hele dag. Ik ben om 7u opgestaan en ga pas om 2u vannacht gaan slapen. Maximaal 3/4 tot 1liter per uur. (Lichaamlijk/wetenschappelijk verantwoord... topsport misschien als gedeeltelijke uitzondering)Dat is toch weer gewoon een verstoorde relatie met eten...
Als experimentje voor jezelf misschien eens leuk om te doen. Als "advies" in een topic over onder- en overgewicht valt het ergens tussen dat en misplaatst en gevaarlijk. Het zal ook nog eens kwestie zijn van goed te spreiden, dat je niet veel meer dan 2 liter op 2u binnenkrijgt. Maar ook nog gaan sporten en fysieke activiteit verrichten, dan moet je ook nog eens uitkijken dat je ten eerste de belasting extra zwaar doortelt en je recuperatie verlengt en ten tweede morgen bijeet en niet constant in zo'n energietekort blijft zitten.
, beetje prei, een grote aardappel en vers uit de tuin: courgette, tomaten en een halve rode peper + snuifje peper en herbamare...geen bouillonblokjes)

). Heel veel koolhydraten en eiwitten...meer dan anders...dus door de vele koolhydraten ook meer vocht ophouden...Argumenteer gerust, ik argumenteer met plezier terug.Ja, want het klinkt echt supergezond.
mag ik dit als ongezond beschouwen, ook voor uw gewicht.Het is natuurlijk gespreid over een hele dag. Ik ben om 7u opgestaan en ga pas om 2u vannacht gaan slapen.
Ik heb gisterenavond nog om 18u30u gegeten, daarna nog 2 bierkes gedronken en nog beetje geknabbeld (chipkes/aperitieftomaatjes) tijdens het tv kijken tot rond 11u en om 11u35 gaan slapen.mag ik dit als ongezond beschouwen, ook voor uw gewicht.
Ge gaat toch veel meer eten op de tijdsspanne dan als je vroeger gaat slapen? Wanneer eet je dan het laatste?
voldoende nachtrust is een belangrijke factor als je iets wilt doen aan je gewicht.Ik heb gisterenavond nog om 18u30u gegeten, daarna nog 2 bierkes gedronken en nog beetje geknabbeld (chipkes/aperitieftomaatjes) tijdens het tv kijken tot rond 11u en om 11u35 gaan slapen.
Morgenochtend eet ik zoal gewoonlijk weer 2 volkoren boterhammen met pindakaas
Wat bedoel je met 'ongezond beschouwen voor mijn gewicht '?
voldoende nachtrust is een belangrijke factor als je iets wilt doen aan je gewicht.
Maar ook door laat op te blijven, neem je al gemakkelijker iets om te eten voor de TV. Wat natuurlijk wel kan als je je voedingspatroon erop aanpast, maar voor de meeste zijn juist die dingen die mee voor overgewicht zorgen.
Als je dan aangeeft dat je dag van 7h smorgens tot 2h snachts loopt en je laatste maaltijd om 18h30 neemt, dan is het nog lang om tot 2h snachts zonder eten te zitten of om op uw eten te letten.
In het verlof lig ik meestal rond 23 u in bed, anders is dit rond 22u15.voldoende nachtrust is een belangrijke factor als je iets wilt doen aan je gewicht.
Maar ook door laat op te blijven, neem je al gemakkelijker iets om te eten voor de TV. Wat natuurlijk wel kan als je je voedingspatroon erop aanpast, maar voor de meeste zijn juist die dingen die mee voor overgewicht zorgen.
Als je dan aangeeft dat je dag van 7h smorgens tot 2h snachts loopt en je laatste maaltijd om 18h30 neemt, dan is het nog lang om tot 2h snachts zonder eten te zitten of om op uw eten te letten.
(en als ik game heb ik niet veel tijd om te knabbelen
)
)
. Dan nog een tas koffie.
(herkenbaar?)

)Wat vind jij er allemaal zo ongezond aan?Ja, want het klinkt echt supergezond.