OS 2020 | Algemeen + kleinere sporten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nina Sterckx 5e, ik zie die in Parijs wel als medaillekandidaat.
Ze zal dan qua techniek serieuze stappen moeten zetten.
Dit jaar heeft ze relatief veel 'geluk' gehad met het deelnemersveld, door corona en dopinggevallen (jammer genoeg nog steeds vaakvoorkomend in het gewichtheffen) waren er nu minder sterke tegenstanders.
Haar resultaat van vandaag was goed voor (slechts) een 11de plaats op het WK van 2019 bvb.

Nu is de vraag natuurlijk of gewichtheffen nog in Parijs op het programma gaat staan (indien er nu veel atleten betrapt worden vrees ik ervoor).
Anderzijds is het ook niet onmogelijk dat ze nu (of over een aantal jaar bij retests van dopingstalen) nog een plaats opschuift, in London werd de initieel 5de atleet in de -94kg daardoor uiteindelijk nog de olympisch kampioen (weliswaar vele jaren later, weinig glorie zo). Bij de vrouwen komt dit wel minder voor.
 
Is er reden dat sporza niet via de app alle streams kan leveren.
Eurosport heeft alle rechten opgekocht voor de full feed in verscheidene Europese landen, de openbare zenders kunnen er maar 2 tegelijkertijd op TV uitzenden en dan een select aantal online. Frankrijk ontspringt hier in Europa wel de dans, die hebben daar 20 online kanalen zodat je bvb 6 badminton matchen tegelijkertijd kan zien (of toch kiezen).
 
Als een discipline is afgelopen, blijven de atleten daar ter plekke en dan samen met een vliegtuig richting huis of gaan ze direct al weer naar huis?
 

programma van de livestreams


wanneer komen belgen in actie.

Uiteindelijk denk ik

skaten tot 3 uur livestream daarna zwemmen live op tv, terwijl ik wat afwissel van de livestreams en vooral probeer de belgen mee te pikken (in skaten, basketbal en van snick in judo, al is die laatste niet zo een must mocht ik het missen, makkelijk in herhaling wel eens terug te zien). Na het zwemmen wellicht permanent naar de livestreams want programma van de dag interesseert me voor geen zak. Dus 3vs3 basketbal, skaten, taekwondo, die finale van het duiken en nog de eindfase van het judo. Bij een vroege exit van Achab (onze taekwondo medaillekandidaat) hou ik het na het judo ook voor bekeken, en kies ik voor wat rust.
 
Morgen start de enige competitie die ik zelf écht wil volgen. Rugby 7s
Ik hoop dat de Fiji-eilanden alsnog hun titel kunnen verlengen.
 
Is dat nu weer een hele voormiddag wielrennen dat ze uitzenden? Het zijn de Olympische Spelen voor atleten he, niet voor commentatoren. Verrekte egotrippers.
 
Laatst bewerkt:
Is dat nu weer een hele voormiddag wielrennen dat ze uitzenden? Het zijn de Olympische Spelen voor ateleten he, niet voor commentatoren. Verrekte egotrippers.
Inderdaad, als er nu één olympische sport is die al veelvuldig op tv komt ...
 
Is dat nu weer een hele voormiddag wielrennen dat ze uitzenden? Het zijn de Olympische Spelen voor ateleten he, niet voor commentatoren. Verrekte egotrippers.
idd compleet onnozel. Ondertussen 3vs3 op de stream, gelukkig wel met commentaar, maar dat kan er toch gewoon mooi tussen.

Hoe zit met de eurosport player, zijn alle streams met commentaar? kan je via die video on demand alles spoilerfree herbekijken? Iemand een idee?
 
Het presenteren van Imke Courtois is ook echt zwak. Ik ben niet echt fan van VRT hun "nieuwe" aanwinsten (sorry Aster, maar je kan echt geen voetbalmatch becommentariëren). Voelt allemaal goedkoop aan 🤐.
Is de coming Lady van de VRT (dankzij Karl), er staat voor ons een gouden generatie klaar met Ruben en Aster. Maar ook niet Geert de Vlieger vergeten op Play Sports.
 
Ik ben alle zenders afgegaan en het wielrennen voor de vrouwen wordt quasi overal als eerste uitgezonden, zenders met een 2e feed (zoals RTBF 2 Tipik) zenden dan wel iets anders uit zoals gymnastiek of schermen. Dus denk niet dat Karl persoonlijk de feed kiest.

Eurosport streams zijn raw feeds als er geen medaille aan hangt, Engels commentaar is beschikbaar voor de finales. E, E1 en E2 zijn met Nederlandstalig commentaar maar dan verschijnt weer die wielerwedstrijd op hun hoofdkanaal. In de app zijn er een aantal replays beschikbaar van E, E1 en E2, die zijn dan wel Nederlandstalig maar daar hang je af van wat ze uit hebben gezonden (bvb de volledige kwalificatie + finales van skateboard street mannen).
 
Laatst bewerkt:
Is de coming Lady van de VRT (dankzij Karl), er staat voor ons een gouden generatie klaar met Ruben en Aster. Maar ook niet Geert de Vlieger vergeten op Play Sports.
Ik dacht dat Élodie Ouédraogo ook meer schermtijd ging krijgen op de VRT. Sabine Appelmans heeft het indertijd ook nog geprobeerd als omroepster.
 
Is dat nu weer een hele voormiddag wielrennen dat ze uitzenden? Het zijn de Olympische Spelen voor atleten he, niet voor commentatoren. Verrekte egotrippers.
Kans op medaille zeker?
Is de coming Lady van de VRT (dankzij Karl), er staat voor ons een gouden generatie klaar met Ruben en Aster. Maar ook niet Geert de Vlieger vergeten op Play Sports.
Carl heeft nochtans zelf al aangehaald dat het belachelijk is dat ze per se 3 vrouwelijke sportjournalisten wouden (of iets anders kan ook van functie) terwijl er voor die job 6 kandidates waren en 100 mannelijke. Puur discriminatie vond hij, zou gewoon de 6 beste moeten zijn.

En Carl is binnenkort zelfstandige met exclusiviteit voor VRT wat betreft tv dat wel
 
Is dat nu weer een hele voormiddag wielrennen dat ze uitzenden? Het zijn de Olympische Spelen voor atleten he, niet voor commentatoren. Verrekte egotrippers.
Nochtans zijn er hier leden die gisteren moord en brand aan het schreeuwen waren omdat ze een samenvatting van andere sporten dan het wielrennen gaven…
 
Kans op medaille zeker?

Carl heeft nochtans zelf al aangehaald dat het belachelijk is dat ze per se 3 vrouwelijke sportjournalisten wouden (of iets anders kan ook van functie) terwijl er voor die job 6 kandidates waren en 100 mannelijke. Puur discriminatie vond hij, zou gewoon de 6 beste moeten zijn.

En Carl is binnenkort zelfstandige met exclusiviteit voor VRT wat betreft tv dat wel
Waar heeft Karl dat gezegd? Trouwens ik vind Imke echt niet vlot presenteren, als vaste studiogast is ze beter. Ik begrijp het dat ze graag wat tegengewicht willen tegenover al die mannelijke ankers, maar ik heb het gevoel dat ze Imke koste wat kost willen pushen.
 
Waar heeft Karl dat gezegd? Trouwens ik vind Imke echt niet vlot presenteren, als vaste studiogast is ze beter. Ik begrijp het dat ze graag wat tegengewicht willen tegenover al die mannelijke ankers, maar ik heb het gevoel dat ze Imke koste wat kost willen pushen.
In een interview in een boekje dat vriendin gekocht heeft voor op vakantie om te lezen aan het zwembad :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan