OS 2020 | Algemeen + kleinere sporten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmm Wout de kastanjes uit het vuur gehaald en de rest profiteert er van zo lijkt.

Nu gewoon eigen tempo rijden en hopen dat ze binnen shot blijven
 
Van Aert rijdt binnen zijn eigen mogelijkheden en rijdt gewoon slim, probeert zich niet op te blazen en gokt erop dat de boel verziekt vooraan.
En ja het is uiteindelijk toch ieder voor zich.

Greg toch ook gewoon zijn job gedaan, hij wist dat het hier te zwaar was voor hem en heeft tempo gereden en klaar.
 
Sterk van Van Aert! Zou hem wel graag iets minder kopwerk zien doen nu.
Ze weten ook, als dit groepje naar de meet gaat, wie gaat VA kloppen in de sprint?
Dat is een beetje het nadeel voor VA vrees ik, ze gaan allemaal naar hem loeren.

Ze gaan hem er dus moeten afkrijgen hé. Ze gaan aldus 1 voor 1 aanvallen en VA moet steeds de gaten dichten zeker?
 
Dat niet willen rijden, daar kom je toch gek van hé. Uiteindelijk gaan die in theorie met Van Aert er bij ook geen derde worden hé, wat heb je dan te verliezen.

Van Aert zou het alvast sowieso verdienen, vette koers dat ie rijdt zeg.
 
Basketbal kleinere sport?

Blijkbaar een stunt v/d Belgen tegen Letland in 3x3 basketbal van de Antwerpenaar. Eerste keer op een groot toernooi en een grote favoriet meteen verslaan (die eerder tegen de Polen wonnen).
 
Het presenteren van Imke Courtois is ook echt zwak. Ik ben niet echt fan van VRT hun "nieuwe" aanwinsten (sorry Aster, maar je kan echt geen voetbalmatch becommentariëren). Voelt allemaal goedkoop aan 🤐.
 
VTM Nieuws is ook meest achterlijke nieuws.

Belgie klopt letland in 3vs3 basketbal en krijgt niets van media-aandacht...

Landverraders!

De grootste losers zijn toch wel de coverage en de media in zijn geheel. Op de sporters zelf valt weinig te zeggen vandaag!
 
Op één straks rond 15u50 dus Belgie tegen Japan 3vs3 basketbal. Tot dan turnen, maar om 3u start al de livestream voor de match van de Nederlanders in 3vs3 basketbal, voor wie daar interesse in heeft.
 
toch al aardig wat medailles na de 1ste dag , nog gene voor de Amerikanen tot dusver
Die komen later nog wel aan de beurt. Veel van de sporten waar die in domineren zijn nog niet aan de beurt geweest (veel teamsport, atletiek, zwemmen, etc.)

Japan ontgoochelt ook wat. Met een grote medaillekandidaat die eruit vliegt in de kwalificaties van het zwemmen, en bij judo had meer ook gekund (toch hun sport bij uitstek). Van "thuisvoordeel" tot nu toe nog niet echt sprake.

Voor twee landen zijn de spelen al geslaagd: Ecuador en Kosovo.
 
Morgen vrij veel Belgen in actie (rap even bekeken).

Ik kijk uit naar het zwemmen (finales s'nachts, Fanny Lecluyse kort na de middag), de 3vs3 basketballen, ik hoop wat skateboarden mee te kunnen pikken, evt. badminton met Lianne Tan, en er is ook zeilen. Alles is vrij vroeg op de dag, onmogelijk te combineren, dus zal keuzes moeten maken, afh. van waar Sporza voor kiest. Lianne Tan is maar een groepsfase wedstrijd, dus dat kan misschien een andere keer ook (geen medaillekandidate ook, maar wel leuke en mooie sport)

Verder minder geïnteresseerd in vrouwenwielrennen en turnen maar ook daar komen Belgen in actie. Wellicht kiest Sporza voor die actie, dus zal ik voor veel moeten livestreams gebruiken, het is wat het is. Bijna de hele dag vermoed ik.

Voor de medailles zijn Achab en Van Snick onze kansen (al zijn het geen grote kansen denk ik). In het vrouwenwielrennen kunnen we morgen ook oogsten, maar dat is heel moeilijk. En if i'm correct, kan in het skateboarden ook een medaille, maar ik denk niet dat de Belg doet een grote kandidaat is.
 
Is er reden dat sporza niet via de app alle streams kan leveren. Dat hier bij mij bvb wel in ZA? Maar die uren zijn dus echt mijn ding niet. Dacht wat mee te pakken van skaten maar dat start om 1:55. Laat maar dan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan