OS 2020 | Algemeen + kleinere sporten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zou heel spijtig zijn.

OS volg ik steeds maximaal. In zo'n 90% van de sporten kan ik me tijdens die 3 weken wel verdiepen.
 
Nog een jaar uitstel zal misschien gewoon afgelasting worden? Zomer 2022 is wel 'vrij' gezien WK voetbal in de winter is.
WK atletiek is wel al verplaatst van 2021 naar 2022, misschien laten ze dat dan toch doorgaan deze zomer (is in de VS, daar is quasi alles al terug op gang, vaak met publiek).
Hoop toch dat het gewoon doorgaat, net mijn verlof aangevraagd :p
 
Dit zou toch ook een enorme blamage zijn voor Japan.

Heel de wereld klautert recht nu, vaccinaties lopen volop. Maar Japan loop echt achter. Om geen gezichtsverlies te moeten lijden gaan ze mss alles op alles zetten nu. To be Continued...
 
Wat maakt het allemaal nog uit. Rudisha zal zijn titel op de 800 meter toch niet verdedigen. :( Ik had er op gehoopt dat die nog één keer alles uit de kast zou halen na vier jaar van problemen.


Dit moet toch één van mijn persoonlijke hoogtepunten als sportvolger zijn. :drool:
 
Thomas Briels (hockey) niet mee met de basisselectie van de Red Dragons.
Er zijn zestien betere hockeyers dan de kapitein :oink:.
Top vier was al zeker, maar goud lijkt me nu al in de pocket. Tenzij hij niet in de basis werd opgenomen omwille van andere redenen.
 
Thomas Briels (hockey) niet mee met de basisselectie van de Red Dragons.
Er zijn zestien betere hockeyers dan de kapitein :oink:.
Top vier was al zeker, maar goud lijkt me nu al in de pocket. Tenzij hij niet in de basis werd opgenomen omwille van andere redenen.
Tja dat is dan ook volleybalteam.

Hockey zijn de 'Red Lions' maar ook daar valt hij uit de boot :p


Topsport is keihard. No offense voor Ann Wauters maar die zouden ze ook beter thuislaten (tenzij ze ineens een niveau hoger speelt dan afgelopen 2-3j)
 
Die gele T-shirtjes die de atleten krijgen van het BOIC (veronderstel ik)... hebben ze bewust gezocht naar de lelijkste T-shirtjes die ze konden vinden of was dit nog een overstock waar ze dan snel logo hebben laten opzetten? Hoe lelijk zeg... :shutup:
 
Die gele T-shirtjes die de atleten krijgen van het BOIC (veronderstel ik)... hebben ze bewust gezocht naar de lelijkste T-shirtjes die ze konden vinden of was dit nog een overstock waar ze dan snel logo hebben laten opzetten? Hoe lelijk zeg... :shutup:
De vriendin dacht eerst dat ze een fluohesje aanhadden :biglaugh:
 
Eventueel nog een apart topic voor skateboarden?

Ik kijk daar best wel naar uit eerlijk gezegd :) Weet niet of hier nog fans zitten op BG.
En straf dat er 2 Belgen mee mogen doen! (Axel 'Crusher' Cruysberghs en Lore Bruggeman) Allebei geen medaillekandidaten, maar maakt niet uit.

 
Het is niet verboden om nieuwe topics te maken indien je denkt dat die gevuld kunnen worden door meer dan jezelf :p.
 
Het enige Belgische op de kalender morgen is, voor zover ik kan vinden, de training van de vrouwelijke gymnasten. Heeft geen invloed op kwalificaties of dergelijke.
 
Kan iemand mij het nut uitleggen van Okiru met direct erna dezelfde beelden bij studio sport? Kracht even dat ik op mijn bakske was gaan zitten en er 10 minuten teruggespoeld werden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan