Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Als het live is dan willen ze neem ik aan echt geen risico nemen met daar jan en alleman toe te laten.Daar in LA zijn ze precies wel niet al te enthousiast, hoe weinig volk staat daar?![]()
Daar in LA zijn ze precies wel niet al te enthousiast, hoe weinig volk staat daar?![]()
Zelf 10 om te zien trekt meer volk blijkbaar10 om te zien![]()
Ja, ok, maar dit is nu toch wel heel underwhelming? Er stond meer volk om 2 uur 's middags op 't Zand in Brugge voor De Warmste Week dan hier op het strand in LA voor de Red Hot Chilli Peppers en Billy EilishAls het live is dan willen ze neem ik aan echt geen risico nemen met daar jan en alleman toe te laten.
Maar dit moet toch pijnlijk zijn in dat stadium? Beetje naar een scherm zitten gapen.
.Die staat ineens in LA...Mss krijgen ze nog snoop dogg
Een live-verbinding met wat heen en weer communicatie om o.a. duidelijk te maken dat het live is was te veel gevraagd?
Had het toch iets interessanter gemaakt dan dit gewoon integraal te streamen.
Ze zullen dorst gehad hebben.Al die atleten zijn gewoon al naar huis aan t gaan ( je kan ze ook geen ongelijk geven)
Die in China was zeer impresionant. Deze mss de minste dat ik gezien heb qua ceremonie.Ze zullen dorst gehad hebben.
Ik concludeer toch dat het wat openings en slot ceremonie de minste zijn van alle spelen die ik bewust heb gevolgd.
Wel de meest knullige wat regie betreft.
Juist daarmee dat ik toch niet zeker ben of dat wel live was. Zullen het ongetwijfeld nog via sociale media teweet komen.