OS 2024 | Algemeen + kleinere sporten

Moet zuur zijn om daar te zitten in Parijs met de geruchten en te zien dat Billie Eilish en Red Hot Chili Peppers optreden...in LA.

Als het live is dan willen ze neem ik aan echt geen risico nemen met daar jan en alleman toe te laten.

Maar dit moet toch pijnlijk zijn in dat stadium? Beetje naar een scherm zitten gapen.
Ja, ok, maar dit is nu toch wel heel underwhelming? Er stond meer volk om 2 uur 's middags op 't Zand in Brugge voor De Warmste Week dan hier op het strand in LA voor de Red Hot Chilli Peppers en Billy Eilish :unsure:.

Ik zag hier velen hopen dat de LA show beter ging zijn, maar dit is voorlopig toch heel flauw.

Mss krijgen ze nog snoop dogg
Die staat ineens in LA...

snoop-dogg-r-attends-artistic-86326729_286131.jpg

Een live-verbinding met wat heen en weer communicatie om o.a. duidelijk te maken dat het live is was te veel gevraagd?

Had het toch iets interessanter gemaakt dan dit gewoon integraal te streamen.

Een live-verbinding met wat heen en weer communicatie om o.a. duidelijk te maken dat het live is was te veel gevraagd?
Had het toch iets interessanter gemaakt dan dit gewoon integraal te streamen.

Juist daarmee dat ik toch niet zeker ben of dat wel live was. Zullen het ongetwijfeld nog via sociale media teweet komen.
Anderzijds, als dat vooraf opgenomen was, ging dat om dezelfde reden toch ook al lang gelekt zijn. Tenzij het publiek daar een NDA had (wat het beperkte publiek zou verklaren).

Juist daarmee dat ik toch niet zeker ben of dat wel live was. Zullen het ongetwijfeld nog via sociale media teweet komen.

Volgens wat ik op X lees was het de dag ervoor al opgenomen. Het was zelfs niet eens op Venice Beach, maar Long Beach, 50km verderop.
Zie ook: https://lbpost.com/news/snoop-billi...cert-on-long-beach-olympics-closing-ceremony/ . Was dus ook volledig afgesloten en geënsceneerd tot zelfs fake palmbomen toe. Al het publiek waren genodigden.

Hoe weinig hebben ze overigens gedaan met dat podium. Buiten die ringen-act: nul de botten.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan