Sneeuwstorm
Well-known member
Nu afkicken van de OS
We hebben wel de Tour de France femmes en de Vuelta die binnenkort begint.
We hebben wel de Tour de France femmes en de Vuelta die binnenkort begint.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat deel, die settings in en rond Parijs, gaat het meest blijven hangen van deze Spelen. Het zag er gewoon fantastisch uit.De sporten zelf waren wél fantastisch georganiseerd. Het wielrennen langs Montmartre, het Louvre, de finish aan de Eifeltoren. De beachvolley aan de Eifeltoren, het Taikwondo in het Grand Palais, de paardensport in Versailles, het atletiek in een bomvol Stade de France.... Alllemaal fantastische settings. Zowat altijd alle tribunes vol met enthousiaste mensen.
Inderdaad, volgende keer in LA wordt het weer een serieuze pain in the ass om veel zaken live te kunnen volgen. Al die finales 's avonds zijn dan hier in de nacht.Dat deel, die settings in en rond Parijs, gaat het meest blijven hangen van deze Spelen. Het zag er gewoon fantastisch uit.
En wat een luxe was het om al die sport op een normaal tijdstip te kunnen bekijken, gaat een tijd duren voor we dat nog eens meemaken. En waarschijnlijk nooit meer zo dichtbij...
Hoe knap was Angèle niet op dat podium zeg.
En dan nog op die topschijf van Kavinsky.

Beetje laat maar ik doe zelf al 20 jaar tkd en het is vooral door het olympische dat het erg vervelend is geworden.nice, maar wat een enerverende sport
Ik ken nu niets van die sport maar dan haalde die toch haar niveau niet? Misschien onder de indruk door daar te staan op de OS.Om dan over Sarah Chaari te beginnen. Daar zat precies niet veel leven in. Ze had haar grootte maar ze leek erg mak. Het is ook gewoon belachelijk dat ze DRIE dollyo chagi's kreeg. Als ik spar gebruik ik mijn lengte. Ik kan gemakkelijk de meeste tegenstanders hun hoofd raken en alsnog afstand te houden. Die Uzbeekse verdiende het imo meer. Maar goed, het is wat het is, en na zoveel missers met Achab mag er nu wel eens een medaille zijn.
Beetje laat maar ik doe zelf al 20 jaar tkd en het is vooral door het olympische dat het erg vervelend is geworden.
Vroeger, vóór de elektronische vesten, moest ge echt trappen om een punt te krijgen. Maar als er niet genoeg refs uw trap zagen dan kon het zeker ook zijn dat je verloor ook al had je wss meer trappen. Nu komt het op snelheid aan en door bepaalde regels komt het idd vaak neer op dezelfde bewegingen. het IOC probeert dit te counteren door de regels zo te maken dat er meer sensatie in komt (meer draaiende trappen) maar dan nog, zoals je ziet, kan het erg fluctueren.
Let wel, het ziet er niet speciaal uit maar die gasten zijn bliksemsnel.
Om dan over Sarah Chaari te beginnen. Daar zat precies niet veel leven in. Ze had haar grootte maar ze leek erg mak. Het is ook gewoon belachelijk dat ze DRIE dollyo chagi's kreeg. Als ik spar gebruik ik mijn lengte. Ik kan gemakkelijk de meeste tegenstanders hun hoofd raken en alsnog afstand te houden. Die Uzbeekse verdiende het imo meer. Maar goed, het is wat het is, en na zoveel missers met Achab mag er nu wel eens een medaille zijn.
Wauw net gezien, quelle femme fataleHoe knap was Angèle niet op dat podium zeg.
En dan nog op die topschijf van Kavinsky.
kan zo in een Bond-film!
Iedereen is met dit zonnig weer schaars aangekleed.
Meanwhile Remco:
![]()