Providers Orange Go/ Tempo

Hallo. De ex heeft orange, maar mijn zoon heeft een telenet nummer. Als mijn ex een telefoon koop met de abonnements korting. Kan mijn zoon die telefoon dan met zijn telenet simkaart gebruiken?
 
Ik heb tempo giga bij orange, ben ik niet beter af met data only te kiezen, ik stuur niet meer dan 10 sms'en per maand...

Behoud je je belkrediet (15euro per maand bij mij) als je dit kiest? Of zie ik iets over het hoofd? Enkel de sms'en vallen weg, of is er nog iets anders dan?
 
Hallo. De ex heeft orange, maar mijn zoon heeft een telenet nummer. Als mijn ex een telefoon koop met de abonnements korting. Kan mijn zoon die telefoon dan met zijn telenet simkaart gebruiken?
grote kans van niet, zal nieuwe simkaart worden, maar je kunt wel het nummer behouden natuurlijk.
 
Ik heb tempo giga bij orange, ben ik niet beter af met data only te kiezen, ik stuur niet meer dan 10 sms'en per maand...

Behoud je je belkrediet (15euro per maand bij mij) als je dit kiest? Of zie ik iets over het hoofd? Enkel de sms'en vallen weg, of is er nog iets anders dan?
Niet doen!

Wanneer je bij herladen kiest voor "8GB, data only", dan betaal je €15 voor enkel dat. Je krijgt dan 8GB en verder niets. (Ook geen €15 belwaarde!)
 
Orange-info. Vanaf 22/03/2024 veranderen de voorwaarden van je Tempo Giga-herlaadkaart. De toegang tot mobiel internet zal niet meer worden geblokkeerd wanneer het surfvolume van je Bonus is opgebruikt of vervallen. In plaats daarvan blijf je surfen voor 0,50 euro/MB tot je resterende belwaarde is opgebruikt.
Echt wel een rotte streek, een beetje niet opletten en je bent je credits zo kwijt

Ik dacht dat je dat al kon doen, verder surfen wanneer het op was aan die voorwaarden (op eigen houtje). Ik hoop gewoon dat er een headsup volgt wanneet de bundel verbruikt is...
 
@Ruigen Das Vroeger kwamen die meldingen ook vaak te laat, weet niet of dit al gebeterd is want heb geen last meer van lage GB's. Beter is om in je Android instellingen een waarschuwingsmelding + limiet op mobiele data zetten. Als je iOS hebt heb je pech. Tarief buiten bundel is zelden interessant.
 
Terug
Bovenaan