Oppenheimer Is Christopher Nolan's First R-Rated Movie In 20 Years - SlashFilm
Atomic bombs aren't kid-friendly.
kinda surprising. Misschien eindigt die met documentaire footage van the aftermath?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
![]()
Oppenheimer Is Christopher Nolan's First R-Rated Movie In 20 Years - SlashFilm
Atomic bombs aren't kid-friendly.www.slashfilm.com
kinda surprising. Misschien eindigt die met documentaire footage van the aftermath?
Oei, minder goed nieuws imo. Hopelijk geen theory of everything waarin er veel te veel aandacht gaat naar het dag allemaal gehalte van zijn liefdesleven waardoor zijn werk als fysicus wat meer naar de achtergrond zou verdwijnen. Rondvogelen doen we allemaal, hopelijk blijven de unieke aspecten van zijn leven de grote focus.
.Nu ga ik toch eens naar deze film moeten zien denk ik: https://www.imdb.com/title/tt0097336/
Ik kan me er eigenlijk wel iets bij voorstellen... Ik vond de serie Chernobyl bvb ook wel onthutsend. Er is toch iets met nucleaire technologie/incidenten dat me altijd chills bezorgd. Bvb ook de documentaires online over de Demon Core die iemand hier eerder vermeldde.
Ik denk wel dat ik Oppenheimer ook in de cinema ga gaan kijken, al zal het wel zonder mijn vrouw zijn, denk ik. En ik weet nu al dat ik ook van de kaart ga zijn als ik de cinema verlaat.
Welke dan eerst?Ik wil de double bill, Oppenheimer x Barbie.

Waar kan ik dit kopen aub?

Oppenheimer. Barbie om terug te bouncen naar Bubblegum Wonderland.Welke dan eerst?![]()