op die badkamer na.. wat is daar terug in de tijd aan ?Ziet er langs buiten een normale moderne woning uit. En dan klik je verder en katapulteer je terug in de tijd https://www.swevers.be/te-koop/huis-in-alken/2829/
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
op die badkamer na.. wat is daar terug in de tijd aan ?Ziet er langs buiten een normale moderne woning uit. En dan klik je verder en katapulteer je terug in de tijd https://www.swevers.be/te-koop/huis-in-alken/2829/
Jij bent Noorse huizen gewoonop die badkamer na.. wat is daar terug in de tijd aan ?
Daar is dat altijd zo, maar die houten binnenkant is in België gewoon atypisch.atypisch is niet hetzelfde als oud natuurlijkJij bent Noorse huizen gewoonDaar is dat altijd zo, maar die houten binnenkant is in België gewoon atypisch.
Ja, ik vind dat ook niet oud tonen hoor. Het is gewoon een groot contrast tussen een modern uiterlijk en een rustiek/landelijk interieur (in een drukbebouwde straat, zo lijkt het toch). Dat interieur past daardoor niet mooi bij het huis, maar zet datzelfde interieur in een verbouwde hoeve en het is zeker knap.atypisch is niet hetzelfde als oud natuurlijk
volledige bewoonbare oppervlakte van 229m²Ziet er langs buiten een normale moderne woning uit. En dan klik je verder en katapulteer je terug in de tijd https://www.swevers.be/te-koop/huis-in-alken/2829/
Precies een chalet in de Ardennen langs de binnenkantZiet er langs buiten een normale moderne woning uit. En dan klik je verder en katapulteer je terug in de tijd https://www.swevers.be/te-koop/huis-in-alken/2829/

Zo slecht ziet die tuin er toch niet uit? Dat is gewoon typische "prairietuin"-stijl en veel gras?volledige bewoonbare oppervlakte van 229m²
Die rekent om te beginnen al met de muren inbegrepen
Dan telt die de garage van 50m² ook erbij
EN de open vide die m² telt hij als bewoonbare oppervlakte, dat is gewoon een gat hé
Deze wondermooie oase van rust werd zeer volledig heraangelegd in 2022
Hoe kunt ge een tuin/terras zo slecht onderhouden dat het 1j na aanleg er zo uitziet?
Ik had het eerder op het verkleuren/groene aanslag van de klinkers en het mos ertussenZo slecht ziet die tuin er toch niet uit? Dat is gewoon typische "prairietuin"-stijl en veel gras?
En dan nog eens de vochtproblemen in de gevel door die klinkers en raamdorpels.Ik had het eerder op het verkleuren/groene aanslag van de klinkers en het mos ertussen
Die kleine vijver aan de zijkant ligt de rand toch precies ook niet mooi gelijk (rechter kant)
Wat doet ge anders met een voortuin?Ik vraag me bij zo'n woning altijd af wat mensen bezielt om heel hun voor'tuin' te verharden. Dat toont zo ongezellig.
Is er een dermate parkeerprobleem in Alken dat je werkelijk drie parkeerplekken nodig hebt op eigen terrein? Of dient die grind om te kunnen petanquen in de voortuin?
En dankzij zo'n mentaliteit wordt België dus het lelijkste land ter wereld genoemd.Wat doet ge anders met een voortuin?
Tis toch niet dat ge op uw gemak voor uw huis gaat zitten om te genieten van uw voortuin. Of dat er groot raam staat aan de voorzijde om inkijk te verminderen.
Dat laatste kan opgelost worden met iets water doorlaatbaar, daar zijn genoeg opties voor en op dat stukje gaat ge echt weinig biodiversiteit creëren imo.En dankzij zo'n mentaliteit wordt België dus het lelijkste land ter wereld genoemd.
Los van het esthetische, is dit ook nefast voor de biodiversiteit en waterhuishouding.
Dat laatste kan opgelost worden met iets water doorlaatbaar, daar zijn genoeg opties voor en op dat stukje gaat ge echt weinig biodiversiteit creëren imo.
( Sorry als ik hier te hevig op reageer, al veel ruzie en discussie met de wederhelft gehad hierover)

Nogal offtopic, maar je kan zelfs met een kleine voortuin heel mooie en nuttige dingen doen:
![]()
Tuintips
Help je de natuur in je tuin? Dan maak je al een groot verschil. 💚 Want de oppervlakte tuinen in Vlaanderen is veel groter dan die van beschermde natuurgebieden. Je kan de tuinvogels, eekhoorns, egels, insecten, ... een mooie thuis geven. Weet je niet waar te beginnen? We helpen je op weg.www.natuurpunt.be
Voor kinderen is het ook superleuk als ze in eigen tuin de natuur kunnen ontdekken. Onze dochter was helemaal vertederd toen ze in de zomer een egeltje in de tuin zag.
Stop dus maar met ruziemaken want je wederhelft heeft gelijk![]()
in de achtertuin hebben we voldoende groen. Een bloemenperk voor de insecten, zelf gemaakt insectenhotel. Een klein stukje moestuin enz... Naar biodiversiteit ben ik mee.Maar als 100 mensen dat doen heb je dan al weer snel een grote impact...... op dat stukje gaat ge echt weinig biodiversiteit creëren imo.
in de achtertuin hebben we voldoende groen. Een bloemenperk voor de insecten, zelf gemaakt insectenhotel. Een klein stukje moestuin enz... Naar biodiversiteit ben ik mee.
Maar een voortuintje heb ik nooit gesnapt. Ge kunt er uw kinderen niet laten spelen, ge ziet het niet van binnen uit en ge hebt er werk aan. Dan echt liever parking voor eventueel bezoek. Dan één of andere struik.
Ten eerste zijn er mensen die wel zicht hebben op hun voortuin, zoals ik. En als je het van binnen uit niet ziet kan het natuurlijk wel nog leuk zijn dat het mooi is. Waarom spenderen mensen dan zo veel energie in het kiezen van gevelstenen,...Maar een voortuintje heb ik nooit gesnapt. Ge kunt er uw kinderen niet laten spelen, ge ziet het niet van binnen uit en ge hebt er werk aan.