Opmerkelijke huizen te koop

Nog niet, ze moest persé gisteren naar een weggeefwinkel die enkel in de voormiddag open was, waardoor we de afspraak niet konden halen.

Gaat dus uitgesteld worden met een week.

Makelaar liet wel al weten op voorhand dat het dak van de schuur dringend aan herstelling/renovatie nodig is.
Oooch, als ze het kan uitstellen, zal ze er nog niet zo hard op gefocust zijn!

Zo eentje waar de houten planken stortvloeden hebben moeten verdragen en er al ettelijke jaren oud uitzien.
Die keuken doet mij denken aan toen ik vroeger The Sims speelde: zo groot mogelijke ruimte om dan een keuken tegen de muur te zetten :unsure:
Die badkamer lijkt ook eerder een sloopproject dat halverwege gestopt is, maar als het "nieuw" is.. :unsure:

Die keuken doet mij denken aan toen ik vroeger The Sims speelde: zo groot mogelijke ruimte om dan een keuken tegen de muur te zetten :unsure:
Die badkamer lijkt ook eerder een sloopproject dat halverwege gestopt is, maar als het "nieuw" is.. :unsure:
Het enige dat er wat nieuw uitziet zijn de ketel en de leidingen en dan nog.

mensen uit elkaar, 1 partij doorgedaan met het minimum om het bewoonbaar te maken, maar dan toch afgehaakt vanwege de hoge kost om alleen te dragen? Niet goed voor de doorverkoopwaarde natuurlijk want wie wil er nu in een kelder wonen...

Klinkt inderdaad als zoiets. Het had nog volledig onder de grond moeten zitten, dan konden ze het tenminste als noodschuilkelder met keuken verkopen...

Lijkt ook alsof ze werkelijk op die verdieping alles zouden inrichten qua leefeenheden, en de 'gelijkvloers' als kamer inrichten. Vrienden van mij hebben dat ook zo gedaan icm niveauverschillen van de grond.
Voorbeeld hier lijkt alsof ze unit per unit aan het budgetteren waren en er zo wilden in leven , tot er geld was voor volgende verdieping.
Ofwel uit elkaar, ofwel toch geen geld genoeg

Of je laat het bij de huidige indeling en hebt een erg unieke verwelkoming voor bezoek :smile:
:unsure:

Het toilet is boven:

10908.3746003727000009630.jpg

Papa gaat even in zijn werkruimte bezig zijn:

10908.3746003727000009634.jpg

Gaan jullie maar vast wat spelen:

10908.3746003727000009632.jpg

Die kinderkamer moet zowat het mooiste aan heel dat huis zijn.

Terug
Bovenaan