Opmerkelijke huizen te koop

Vertel haar dan ook maar dat ze best 6 - 10k jaarljks aan de kant legt voor de verwarming, rekening houdende met het feit dat deze als F gecategoriseerd staat EN de oppervlakte die ze dan wenst te verwarmen.

Oh, en een lening tot jullie 70+ :p.

Weet ze dat "met veel potentieel" eigenlijk 300k wil zeggen voor zo een stulpje? 🙈
In haar ogen gaat het gaan van we zullen wel een trui meer aantrekken en dat lukt ons wel enz...

Het probleem is dat ze mij zo al een paar keer liggen heeft gehad met we gaan eens kijken... Zo hebben we ons huidige woning ook gekocht, we gaan eens kijken zegt ze....
Idem met onze auto, kom Pardal we gaan eens kijken en voor ge het weet zijn we een verkoopovereenkomst aan het tekenen.

En ja in beide gevallen was het nodig en zijn ze erop vooruit gegaan

T huis dat we willen verkopen heeft een electriciteitskeuring van ongeveer 11 jaar. (Dit is 20 a 25 j geldig).
Ik hoorde dat als we dit huis willen verkopen , de electriciteit weer moet gekeurd worden. Klopt dit?

T huis dat we willen verkopen heeft een electriciteitskeuring van ongeveer 11 jaar. (Dit is 20 a 25 j geldig).
Ik hoorde dat als we dit huis willen verkopen , de electriciteit weer moet gekeurd worden. Klopt dit?
Klopt. EPC-attest en elektrische keuring.

In haar ogen gaat het gaan van we zullen wel een trui meer aantrekken en dat lukt ons wel enz...
EPC trekt op niet veel en er is veel werk aan, maar kan wel iets gigantisch schoon van gemaakt worden.
Mocht dat in de buurt te kopen aan die prijs, ik zou uit nieuwsgierigheid waarschijnlijk ook gaan kijken. :laugh:

Elektrische keuring hoeft niet opnieuw te gebeuren, MAAR uw schema’s moeten wel bij uw keuringsattest zitten, anders is het niet geldig en moet het toch opnieuw gekeurd worden.
Compromis van de verkoop van mijn huis is 23/12/2022 getekend, ik was de schema’s bij de voorbereiding vergeten toevoegen en kreeg daarop die opmerking van de notaris. Ik kan mij inbeelden dat bij een ouder huis die schema’s er misschien niet direct zijn, dat zat bij mij ergens tussen het postinterventiedossier :p.

We gaan zaterdag gaan kijken...

Ik zal maar niet tegen haar zeggen dat dit ook te koop staat:
https://www.immoweb.be/nl/zoekertje/kasteel/te-koop/sint-truiden/3800/10158492
Ik stel me vragen bij het nut om deze foto toe te voegen aan immoweb:

206372d36c5267c828dba1aed36d695c.jpg

Krijg je ze erbij? Dan stijgt de onderhoudskost natuurlijk. Al dat springen op blote voeten.

En? Is ze haar onderhandelingsoorlog met jou al gestart? 🤭
Nog niet, ze moest persé gisteren naar een weggeefwinkel die enkel in de voormiddag open was, waardoor we de afspraak niet konden halen.

Gaat dus uitgesteld worden met een week.

Makelaar liet wel al weten op voorhand dat het dak van de schuur dringend aan herstelling/renovatie nodig is.

Terug
Bovenaan