Dus voor mij is de gouden driehoek A^pen-Gent-Brx
Dan is het mogelijk: schoten schilde brasschaat
of mogelijk zelfs Kapelsesteenweg - bredabaan - dorp

Sorry maar als ge zoiets in u omsschrijving zet en het gemeengoed van BG kan zelfs niet tot een conclusie komen ; dan kunde het er volgens mij beter niet inzetten.
Laat ons eerlijk zijn, er is maar 1 gouden driehoek:
 
hahaha, nu dat huis kan je oprecht nog wel wat van maken, en een deel van de sloop is al gedaan.
Maar lol die 3D renders van dat tuinhuis zijn toch enorm uit proportie, slaat nergens op.

Inderdaad :LOL:

Nu ja, hier tonen ze tenminste de werkelijkheid én de 3D render. Recent een huis te koop zien staan en tussen de echte foto's zaten photoshopped foto's van alle slaapkamers (andere vloer, beschadigde muren & behang vervangen door iets deftigs, volgens mij hadden ze ook met de afmetingen geprutst). Het was pas op de virtuele tour dat ik dacht "waar zijn die ruime, moderne slaapkamers gebleven?"
 
Mooie render van dat poolhouse. Alleen kan je er in werkelijkheid met moeite een grasmaaier in kwijt :rofl:
 
Mooi huis, maar die keuken heeft precies zo weinig kasten en er is ook geen koelkast of diepvries in de keuken te zien.
Ook in de badkamer niks van opbergmogelijkheden.
ik denk dat het maar een kleine frigo is onder een van de aanrechten? qua opslagruimte, ik vermoed de deur tov de keuken daar een 'berging' te vinden is? Diepvriezer + (extra frigo?) staat in de andere ruimte ernaast (van de living komende naar de keuken aan de rechterkant)
Voor de rest wel proper huis, maar nogal sober, zeker de badkamer bv.
Wel vrij groot.
 
Toen ik op zoek was naar een huis kwam ik af en toe hele nauwe en lange woningen tegen waarbij ik het gevoel kreeg dat ik ging wonen in een gang. Nieuwbouw, renovatie, maakt niet uit. Ik kwam nu net weer zo'n woning tegen, zie het virtueel bezoek:

4
e0yv2QA.png
 
Is toch gewoon redelijk typisch voor rijwoningen in grote steden ?

Ben in mijn zoektocht veel woningen tegengekomen met een breedte van 3.5 tot 5 'm. Dan kom je dat al sneller tegen.
 
Toen ik op zoek was naar een huis kwam ik af en toe hele nauwe en lange woningen tegen waarbij ik het gevoel kreeg dat ik ging wonen in een gang. Nieuwbouw, renovatie, maakt niet uit. Ik kwam nu net weer zo'n woning tegen, zie het virtueel bezoek:

4
e0yv2QA.png
En dan een 5 of 7 reeks voor de deur die langer is dan de breedte van de woning...
 
Mijn vorige woning had een buitenmaat van 3m65, als je veel licht kan trekken valt dat ganggevoel goed mee hoor. Of het is maar wat je gewend bent natuurlijk. 😁
 
Toen ik op zoek was naar een huis kwam ik af en toe hele nauwe en lange woningen tegen waarbij ik het gevoel kreeg dat ik ging wonen in een gang. Nieuwbouw, renovatie, maakt niet uit. Ik kwam nu net weer zo'n woning tegen, zie het virtueel bezoek:

4
e0yv2QA.png

Dat beeld is ook wel serieus misleidend hé, alleen het formaat van die radiator al.
 
Terug
Bovenaan