OPM(2) magazines

Status
Niet open voor verdere reacties.

NoGo

Active member
Crowdfunder FE
iTrader: 100% (130/130)
Gevraagde goederen
opm
opm2
Hi all, ik ben op zoek naar de officiele playstation magazines (van de benelux). Voor playstation 1 allemaal, voor playstation 2 vooral alle nummers < 34, dus deze zou ik graag willen. Erna ook nog enkele hier en daar (kan eens uitzoeken welke).

Iemand deze misschien nog liggen en ze weg wil doen? Demo discs hoef ik niet, en ook niet onberispelijke staat ofzo (wel volledig).

Laat maar weten :tongue:
 
Ik had er liggen. Zal eens kijken of mijn wederhelft ze nog niet heeft weggegooid.
Zijn allemaal uit de PS2 periode, maar ik herinner mij dat een aantal boekjes redelijk beschadigd zijn (4 verhuizingen doen er geen goed aan hé).

Zal ze seffens zoeken en foto's maken.
 
FoQEzw4.jpg


OPM2: 19 tot 52. 23 ontbreekt. (Gevonden!)
Ze liggen hier in reeksen van 10. Liefst ben ik er wel in 1x vanaf natuurlijk :)

De eerste rij zijn random PS boekjes maar geen OPM2
 
Laatst bewerkt:
Thanks voor je reactie! Ik ben zeker interesse in deze, heb dan 2 vraagjes:
- Is ophalen ergens mogelijk?
- Wat wil je er nog voor hebben

In principe heb ik er dan wel een deel dubbel, maar ik vind het prima om alles over te nemen.
 
Thanks voor je reactie! Ik ben zeker interesse in deze, heb dan 2 vraagjes:
- Is ophalen ergens mogelijk?
- Wat wil je er nog voor hebben

In principe heb ik er dan wel een deel dubbel, maar ik vind het prima om alles over te nemen.
Ik woon in Aarschot. Door corona werk ik 100% thuis dus ik vrees dat de ophaalmogelijkheden beperkt zijn tot mijn huis.

Ik vind het vooral zonde om ze in de papierbak te kieperen. Ken jij als verzamelaar geen andere mensen die interesse zouden hebben in de dubbels? Ik zou er zelf nooit vanaf raken.

Qua prijs: €10 ?

Edit: Heb nr 23 gevonden
 
Laatst bewerkt:
Ik woon in Aarschot. Door corona werk ik 100% thuis dus ik vrees dat de ophaalmogelijkheden beperkt zijn tot mijn huis.

Ik vind het vooral zonde om ze in de papierbak te kieperen. Ken jij als verzamelaar geen andere mensen die interesse zouden hebben in de dubbels? Ik zou er zelf nooit vanaf raken.

Qua prijs: €10 ?

Edit: Heb nr 23 gevonden
Hiya, is goed hoor! Ik kan wel eens vragen aan kenissen, ik denk wel dat een van hen er interesse zal hebben. Prijs is goed voor mij! Ik PM je.
 
FoQEzw4.jpg


OPM2: 19 tot 52. 23 ontbreekt. (Gevonden!)
Ze liggen hier in reeksen van 10. Liefst ben ik er wel in 1x vanaf natuurlijk :)

De eerste rij zijn random PS boekjes maar geen OPM2
misschien belachelijke vraag, maar zou je meer foto's online kunnen zetten van de covers? Ik las ze toch ook vaak, en 't is wel leuk om de covers nog eens te zien. Ik herinner me nog hoe de boekjes aanvoelden :)
Toentertijd ook actief op het OPM2 forum :)
 
  • Leuk
Waarderingen: NoGo
misschien belachelijke vraag, maar zou je meer foto's online kunnen zetten van de covers? Ik las ze toch ook vaak, en 't is wel leuk om de covers nog eens te zien. Ik herinner me nog hoe de boekjes aanvoelden :)
Toentertijd ook actief op het OPM2 forum :)
Same, goeie tijd :clap:

Moest het niet passen, wil ik het gerust doen als ik ze allemaal bij elkaar heb :music:
 
misschien belachelijke vraag, maar zou je meer foto's online kunnen zetten van de covers? Ik las ze toch ook vaak, en 't is wel leuk om de covers nog eens te zien. Ik herinner me nog hoe de boekjes aanvoelden :)
Toentertijd ook actief op het OPM2 forum :)
Lang geleden dat ik nog zo lang op mijn knieën heb gezeten.


Allereerst, waarom deden sommigen winkels dit?
dK5d6H2.jpg


De covers:
pqyY5zr.jpg


6yVkU13.jpg

eB1QvtM.jpg

C4Vdr2R.jpg

pVNt2yZ.jpg


Bonus Molnar:
mhE0Vvd.jpeg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan