Ook net uitgekeken! Ik kijk al uit naar volgende seizoen(en)!
De anime zie ik echt niet zitten om aan te beginnen, +1000 episodes van elke 20min...hoe geraak je daar ooit door 😵
op uw eigen tempo? zolang je meer als 1 ep per week kijkt haal je het ooit in, en dan heb je spijt :D. Ik heb het zelf net even 6 jaar laten liggen en heb al spijt dat ik er al weer half door ben op enkele maanden...

Ideaal tempo is een arc kijken, paar maanden stoppen, dan weer een arc, repeat.

Een arc kan gaan van 15-20 episodes tot 150+ ( dus 3 jaar aan content). Je kijkt die best aan één stuk door want als je telkens een week moet wachten gaat het echt niet vooruit :p
 
@zaj Zoals ik eerder al zei, er zijn nog andere series die ik volg en films die ik wil zien. Ik geraak nu al niet door al het materiaal dat ik wil bekijken, dan kan ik er zeker geen serie bijnemen die 350u duurt in totaal 😋
 
Die anime heeft super veel filler die je kan skippen en sommige episode zijn 50% herhaling van de vorige. Gaat heel vlot hoor die anime bekijken. Paar uur per weekend gewoon kijken. Of de manga lezen, die is veel beter dan de anime. :D
 
Die anime heeft super veel filler die je kan skippen en sommige episode zijn 50% herhaling van de vorige. Gaat heel vlot hoor die anime bekijken. Paar uur per weekend gewoon kijken. Of de manga lezen, die is veel beter dan de anime. :D
Filler valt wel mee hoor op 1000 plus episodes denk zelfs dat naruto meer filler heeft dan one piece
 
Die anime heeft super veel filler die je kan skippen en sommige episode zijn 50% herhaling van de vorige. Gaat heel vlot hoor die anime bekijken. Paar uur per weekend gewoon kijken. Of de manga lezen, die is veel beter dan de anime. :D

True dat er veel materiaal in de episodes zitten die als herhaling gebruikt worden (vooral na de timeskip), maar no way dat One Piece 'super veel filler' heeft. 90 afleveringen, 9% roughly en de meeste zijn nog leuk:

20ccbb88d549d7217a49ff9602171ea6.jpg

G8-filler (10 eps) kon prima doorgaan als canon material imo.
 
Vandaag ook uitgekeken. Heerlijk!
Maar wat nu: manga boxset kopen of anime beginnen kijken? Beide nog nooit gezien/gelezen. :help:
 
de anime is solid 8/10 en de manga is 11/10. eerste 350 eps is de pacing heel goed ( 2-3 chapters per episode) maar daarna zakt het tot 1 tot 1.5 chapters per episode. en rond de 600 blijft het stabiel op 1 chapter per episode. 2de deel vanOne piece heeft wel een extreem laag aantal filler door die tragere pacing. in de laatste 500 afleveringen kan je de fillers op 2 handen tellen en zijn het vaak gewoon een 2 tal episodes om de films te promoten tussen 2 grote arcs in.

een gemiddelde chapter is 20-25 paginas om er u iets bij voor te stellen :p dat is 1 page per minuut.


Ik zou zeggen lees eerste de manga en als die u ligt achteraf de anime te bekijken. Binnen een jaar of 5 is het gedaan :p dus ideaal moment om het dan eens van begin tot einde in anime te kijken :D
 
7686178464_fdc8ea66c7.jpg

Ik weet nu al ... dat zal pijn doen :headshake:
De vraag is , schud oda hier na iets nieuwer en beter uit de mouw ? :D voor mij heeft het lang genoeg geduurd. Beter zo dan wat er met hunter x hunter aan het gebeuren is… elke 3-4 jaar eens 10 chapters en naar mijn gevoel zijn ze daar nog niet eens half weg. Die auteur gaat nooit het einde halen.:(

Wat heel jammer is want HxH is voor mij wel het allerbeste wat er ooit met shounen manga/anime gebeurd is qua writing . Staat algemeen op een gedeelde eerste plaatst bij mij. maar de anime van hxh is wel een pak beter dan die van OP.

Anyway oda is nog maar 48. Als hij kan doen wat togashi gedaan heeft met yuyu hakusho —> hunter x Hunter . Nieuw IP maar licht geïnspireerd op voorganger en op elk vlak verbeterd… Dan ga ik weg kunnen met mijzelf , de lat ligt al zo hoog :p

Denk wel niet dat het gaat gebeuren. Die mens heeft in zijn leven 24/7 getekend en gaat wss flink van zijn pensioen genieten.
 
Laatst bewerkt:
Anyway oda is nog maar 48. Als hij kan doen wat togashi gedaan heeft met yuyu hakusho —> hunter x Hunter . Nieuw IP maar licht geïnspireerd op voorganger en op elk vlak verbeterd… Dan ga ik weg kunnen met mijzelf , de lat ligt al zo hoog :p
Zou wel heel sterk zijn maar de vergelijking is moeilijk te maken met Togashi als je denkt aan de leeftijd die Togashi had op het einde van yuyu hakusho en de leeftijd die Oda nu heeft... (28j tegenover 48 jaar)
 
  • Leuk
Waarderingen: zaj
Terug
Bovenaan