Ondertussen via de niet zo legale website een paar afleveringen gezien en ik weet terug waarom ik weg blijf van anime.
De setting van One Piece spreekt me meer aan dan de gemiddelde anime waar ik al mee in contact kwam maar het hele concept van afleveringen van 20 min met 7 min flashback en 4 afleveringen per battle is echt niks voor mij.

Misschien maar goed, tis niet alsof ik tijd heb om 1000 afleveringen te bekijken 😅
Anyway, thanks for the tips!
 
Ondertussen via de niet zo legale website een paar afleveringen gezien en ik weet terug waarom ik weg blijf van anime.
De setting van One Piece spreekt me meer aan dan de gemiddelde anime waar ik al mee in contact kwam maar het hele concept van afleveringen van 20 min met 7 min flashback en 4 afleveringen per battle is echt niks voor mij.

Misschien maar goed, tis niet alsof ik tijd heb om 1000 afleveringen te bekijken 😅
Anyway, thanks for the tips!
Als het u wel aanspreekt maar te lang duurt (begrijpelijk, ben er ook mee gestopt) is dit misschien wel iets:
One pace

Ze hebben alle fluff eruit gehaald en het in kortere afleveringen gegooid. Van het hoofdverhaal ga je niets moeten missen. Heb het zelf nog niet bekeken maar had het zelf gebookmarked voor als ik er ooit terug mee zou willen beginnen.
 
Ik heb hem volledig uitgekeken en vond het wel een leuke serie.
Als jongere nooit echt de moed gehad om ermee te beginnen, wel veel andere anime gezien, gezien er toen ook al 400 afleveringen waren.
Ik zie veel potentieel en gezien de huidige stand is er nog veel ruimte om verhalen te vertellen.

Ik heb ook al eens op de fandom gekeken en deze wereld is zo groot dat er wel nog 10 seizoenen kunnen komen. Hopelijk is seizoen 2 er alvast snel!
 
Late to the party, I know. Ook juist uitgekeken. Ik herinner me nog dat ik de trailer zag en vreesde voor het zoveelste flauwe afkooksel van netflix. Maar nee, ze hebben hier denk ik eindelijk nog eens een echte hit te pakken! Nooit de anime gezien maar na dit eerste seizoen al best fan van die kinderlijk naïeve Monkey D. Luffy die met zijn rauwe oprechtheid en goedhartigheid iedereen meekrijgt en zo dat naïeve in realiteit weet te forceren.

Zelfs momenten die zo ongelooflijk cringe zouden moeten zijn,
Als ze daar op het einde allemaal hun been op de ton leggen en hun dromen delen en beslissen ervoor te gaan... Dat had echt niet mogen werken maar op een of andere manier is dat een "fuck yeah" moment. 👌
 
Late to the party, I know. Ook juist uitgekeken. Ik herinner me nog dat ik de trailer zag en vreesde voor het zoveelste flauwe afkooksel van netflix. Maar nee, ze hebben hier denk ik eindelijk nog eens een echte hit te pakken! Nooit de anime gezien maar na dit eerste seizoen al best fan van die kinderlijk naïeve Monkey D. Luffy die met zijn rauwe oprechtheid en goedhartigheid iedereen meekrijgt en zo dat naïeve in realiteit weet te forceren.

Zelfs momenten die zo ongelooflijk cringe zouden moeten zijn,
Als ze daar op het einde allemaal hun been op de ton leggen en hun dromen delen en beslissen ervoor te gaan... Dat had echt niet mogen werken maar op een of andere manier is dat een "fuck yeah" moment. 👌
Ik denk dat je spoiler de serie eigenlijk goed samenvat: het zou nooit mogen werken, het zou zo cringe moeten zijn, en toch is het geestig, hartverwarmend en gewoon pure fun.
 
Beste anime fans!
Bij BG kunnen we het niet permitteren om op de radar van advocaten van auteursrechtenorganisaties terecht te komen. Daarom zal de moderatie links, namen moeten weghalen naar streamingsites van bedenkelijke rechtsgeldigheid. Ik vind het sneu om daar ineens warns aan te hangen, dus ik zeg het even op deze manier.
 
Ik snap uw insteek volledig en deze is ook terecht.
Maar ik stel mij altijd vragen hoe zulke personen dan ineens op dit forum terecht komen. En toevallig dan de vermeldingen lezen.
Dat moet toch zijn dat zij actief zoekrobots hebben die heel het internet uitpluizen met een bibliotheek aan zoektermen die in hun voordeel kunnen spelen.

Voor een wereldwijde business of eentje waar veel geld in omgaat snap ik dat enigszins nog.
Maar er zijn ook al bedreigingen geweest van Belgische bouwfirma’s die op het forum wat minder mooie kritieken kregen. Hoezo hebben zij toegang tot zulke tools.
En if not hoe geflipt is het dat je actief forums en sites afschuimt om te kijken of ze niks verkeerds over u zeggen of dat er iets gezegd wordt of zelfs al firma’s inhuurt om dit voor u te doen.
Forum is geindexeerd denk ik dus zelfs met een dood normale google search kun je bij een topic post terecht komen.
 
Normaal is de regel : "niet reageren op rode tekst" mabon.
We hebben best al wat ervaring van vroeger met volk die op twitter en via PM (en andere manieren) afkomen met klachten. Ook nog van het legacy forum. Dus geloof maar dat het niet voor de lol is dat we achter jullie veren zitten.
 
Laatst bewerkt:
Heerlijke serie. De anime humor en cringe werkt gewoon en dit moet de eerste keer zijn voor een live adaptatie.
De sets, karakter en kostuum design vind ik ook heel erg goed.
 
Forum is geindexeerd denk ik dus zelfs met een dood normale google search kun je bij een topic post terecht komen.
Dit denk ik. Meteen ook de reden waarom de crew graag topics afsplitst, dat verhoogd de expose, meer kans om toevallige bezoekers over de vloer te krijgen voor extra hits.
 
Ik denk dat je spoiler de serie eigenlijk goed samenvat: het zou nooit mogen werken, het zou zo cringe moeten zijn, en toch is het geestig, hartverwarmend en gewoon pure fun.
Het is af en toe ook wel gewoon cringe hoor. Maar het is te verdragen omdat je Luffy en anime kent. Iemand die daar geen ervaring mee heeft gaat daar denk ik veel minder tolerant in zijn.
 
Het is af en toe ook wel gewoon cringe hoor. Maar het is te verdragen omdat je Luffy en anime kent. Iemand die daar geen ervaring mee heeft gaat daar denk ik veel minder tolerant in zijn.
Ik heb de anime niet gezien maar ik kan mij gerust inbeelden dat deze live-action veel elementen er van over neemt, dat maakt het net zo leuk om er naar te kijken! Het moet niet altijd zo realistisch mogelijk zijn.
Btw, nog enkel de laatste aflevering en deze is ook weer uitgekeken.
 
Ik heb hem volledig uitgekeken en vond het wel een leuke serie.
Als jongere nooit echt de moed gehad om ermee te beginnen, wel veel andere anime gezien, gezien er toen ook al 400 afleveringen waren.
Ik zie veel potentieel en gezien de huidige stand is er nog veel ruimte om verhalen te vertellen.

Ik heb ook al eens op de fandom gekeken en deze wereld is zo groot dat er wel nog 10 seizoenen kunnen komen. Hopelijk is seizoen 2 er alvast snel!
Dit seizoen is net geen 100 chapters van de manga dat ze verfilmd hebben.

Er zijn nu al 1095 chapters in de manga en ik denk dat er nog zo'n makkelijk minstens 300 chapters zitten aan te komen.
Als netflix volledig netflix wilt verfilmen dan gaat het zeker meer dan 10 seizoenen zijn. :D

Maar dat zie ik ze nooit doen want ik zie niet in hoe ze bepaalde verhaallijnen deftig kunnen verfilmen zeker qua CGI.
 
Ook net uitgekeken! Ik kijk al uit naar volgende seizoen(en)!
De anime zie ik echt niet zitten om aan te beginnen, +1000 episodes van elke 20min...hoe geraak je daar ooit door 😵
 
Graag gezien met de zoons, de anime ga ik niet aan beginnen want ben ook geen fan van de pacing, maar dit was een leuke verrassing.
IMG_0330.jpeg
 
Terug
Bovenaan