Anime otaku hier maar One Piece staat niet op mijn lijstje. De anime vond ik te traag (150 episodes ver geraakt, maar niet in 1 keer) en de manga had al zoveel chapters dat ik weinig zin had om te lezen.

De live action vond ik leuk, mits wat cringy momenten. De pacing zat zeker goed. Benieuwd hoe ver ze zullen gaan of dat ze het bij 1 seizoen laten.
 
Ben er ook, als complete leek, aan begonnen. 4 eps in en tot hier toe vrij vermakelijk, maar ik vind die 'mini boss' fights, bij gebrek aan een beter woord, zo simpel. Ga wel verder blijven kijken want het verveelt zeker niet.
Die special powers van die clown pirate en de butler lijken vooraf zo imposant, maar als het er op aan komt worden ze tijdens het gevecht zelf amper gebruikt. Als die clown zijn ledematen kan sturen(?) waarom dan niet wanneer ze naar de kisten gegooid worden? En die butler gebruikt zijn 'verschijnsel' move ook niet meer tijdens het gevecht met Luffy na die eerste mep tegen z'n gezicht. Is dat in de anime/manga ook zo?

de fights stellen in dit deel van het verhaal ook nog niets voor. De devil fruits die je hier ziet zijn vrij basic en zwak. Er zijn nog andere power systems buiten devil fruits die later aan bod komen en veel veel krachtiger zijn. er zijn persoanges die honderden of duizenden keren sterker zijn dan wat je al gezien hebt :)
 
Ik ben 1 van degene da de anime of manga nooit heeft gevolgd, maar ik ben fan!

Op 3 dagen deze live action gebinged en het smaakt naar meer.

Ik ben wel benieuwd hoe ze de rest gaan aanpakken. Ik hoop da we niet telkens 2 jaar gaan mogen wachten op een nieuw seizoen. Met de plannen da ze hebben voor 13 seizoenen gaat de cast dr toch snel veel te oud voor worden denk ik dan.
 
de fights stellen in dit deel van het verhaal ook nog niets voor. De devil fruits die je hier ziet zijn vrij basic en zwak. Er zijn nog andere power systems buiten devil fruits die later aan bod komen en veel veel krachtiger zijn. er zijn persoanges die honderden of duizenden keren sterker zijn dan wat je al gezien hebt :)
Maar Luffy is de sterkste?
 
Maar Luffy is de sterkste?
ik ga niet spoilen maar devil fruits groeien mee met de gebruiker. luffy is allesbehalve de sterkste op dit moment. zelfs nu in de manga is hij hoogtens top 20 materiaal. :)

bijvoorbeeld : een devils waardoor je vuurkrachten krijgt: één of andere zwakkeling kan die misschien enkel als aansteker gebruiken terwijl iemand compleet overpowered een hele stad in vuur en vlam kan zetten met een vingerknip.
 
  • Leuk
Waarderingen: math
Het is zoals alle manga’s wat, ze zijn nog niet de sterkste maar uiteindelijk hebben ze wel iets in zich om de sterkste te worden, dus ze zullen het worden. Gelijk mee Naruto.
 
Ik zit aan aflevering twee maar ik ga niet verder kijken denk ik. Ik ken de tekenfilm/het boek niet maar is me toch iets te eenvoudig of zo. Kan er mijn vinger niet opleggen wat er mis is voor mij eigenlijk.
 
Gisteren de eerste aflevering gezien en qua sfeer en humor is dit wel mijn ding.
Je merkt dat het precies wel serieus vooruit moet gaan maar op zich is dat niet erg.

Ik ga deze wel uitzien.
Iemand een idee waar je de anime (legaal) kan bekijken trouwens? Ik ben normaal gezien niet into anime (vooral door het Japans) maar als dit me aanstaat wil ik het misschien wel een kans geven.
 
Gisteren de eerste aflevering gezien en qua sfeer en humor is dit wel mijn ding.
Je merkt dat het precies wel serieus vooruit moet gaan maar op zich is dat niet erg.

Ik ga deze wel uitzien.
Iemand een idee waar je de anime (legaal) kan bekijken trouwens? Ik ben normaal gezien niet into anime (vooral door het Japans) maar als dit me aanstaat wil ik het misschien wel een kans geven.

xxxxxx stonde die wel geloof ik.

Maar bereid je wel voor want er zijn momenteel een 1077 afleveringen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Waarderingen: Sond
Gisteren de eerste aflevering gezien en qua sfeer en humor is dit wel mijn ding.
Je merkt dat het precies wel serieus vooruit moet gaan maar op zich is dat niet erg.

Ik ga deze wel uitzien.
Iemand een idee waar je de anime (legaal) kan bekijken trouwens? Ik ben normaal gezien niet into anime (vooral door het Japans) maar als dit me aanstaat wil ik het misschien wel een kans geven.
Netflix heeft de eerste 140 afleveringen geloof ik (alhoewel niet zeker of de Belgische netflix dit ook heeft...).
Anders kan je crunchyroll gebruiken denk ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sond
Terug
Bovenaan