Volgens mij heeft mercedes in die tijd gebruik gemaakt van scheepskettingen, hoogst waarschijnlijk kan je daar een tank mee wegslepen met die distributieketting.Je hebt BG'ers met een bedrijfswagen en BG'ers met eigen wagen he.
Trouwens, ver van alle Duitsers hebben een ketting en er zijn ook auto's waar je het niet van verwacht die er dan wel een hebben. Mijn vriendin haar Fiat 500 is met ketting, mijn Volvo V70 met riem.
Mijn Mercedes uiteraard wel met ketting, een dubbele zelfs.![]()
Ik zou dat laatste zelf nog niet durven zeggen. Ik ken geen enkele andere sector waar ze de producten voor uw deur komen zetten en eisen dat ze direct betaald worden zonder dat ge daar ook maar enige zeggensschap over hebt. Ik ben toch van mening dat sommige zaken op het randje van het criminele zijn als je ziet hoe men met dealers omgaat.Als ge een bedrijf wilt waar ge zelf als baas nu eens geen kloten te zeggen over hebt, neem dan een merkgarage.
Iedereen vit altijd op die garages maar zouden zo eens een jaartje moeten meedraaien in die wereld. Velen zouden ogen trekken.
In andere branches zal dit ook wel het geval zijn, daar twijfel ik niet aan.
Heeft uw baas eigenlijk nog uitzicht op zijn consessie sinds vorig jaar?

om u olieverbruik te maskeren dan??