Imo moet ge daar gewoon een racerij olie indoen, ik zou gewoon gaan voor de 300v reeks van motul
Ewel
Remvloeistof is ook van die blauwe die wat meer kan verdragen, want zo eens bijna de gracht gekuist omdat de gewone olie te warm was.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Imo moet ge daar gewoon een racerij olie indoen, ik zou gewoon gaan voor de 300v reeks van motul
Vroeger was het niet eens bespreekbaar om meedere merken te hebben.Hopelijk krijgt vanmossel niet nog meer macht hoewel ik ook gelooft dat merken die ook wel met argusogen bekijkt, die mogen ook niet te machtig worden want dan kunnen die weer teveel leverage krijgen ten opzichte van de merken natuurlijk. Ook snap ik niet dat die geen probleem hebben dat dat eigenlijk dealers zijn die meerdere merken in het aanbod hebben en dat niemand daar iets op tegen heeft.
1 ding weet ik wel zeker en dat is dat ze daar bij vanmossel geen gevoel voor humor hebben, zo kon ik enkele weken geleden bij een mercedes dealer (de kenners zullen wel weten wie) een hollander uit de vanmossel groep spreken en ik vroeg of die dan ook een "zeker zeeuws" keurmerk kon geven. Die is het dan maar met een zuur gezicht afgebold.
great minds great thoughts
Ik denk dat je zowaar nog gelijk zal krijgen hoor, ik hoor gelijkaardige zaken van hun laatste overname. Plus dat een nederlander nog altijd een serieus andere mentaliteit heeft dan een belg.Vroeger was het niet eens bespreekbaar om meedere merken te hebben.
Ik zie dat nog imploderen, bekwaam personeel vinden begint een ramp te worden. Niemand in mijn wijde omgeving wilt er voor werken.
Mij mogen ze altijd contacteren maar onder de 6k netto(loonsverdubbeling) zal er niet veel te bespreken zijn.
En overnames van andere garages voor te ontmantelen, verkopen en personeel bij hun in te zetten, die het dan 1 voor 1 afbollen.Ik denk dat je zowaar nog gelijk zal krijgen hoor, ik hoor gelijkaardige zaken van hun laatste overname. Plus dat een nederlander nog altijd een serieus andere mentaliteit heeft dan een belg.
Ze hebben per merk max 15% marktaandeel dus op dat vlak valt het nog mee.Hopelijk krijgt vanmossel niet nog meer macht hoewel ik ook gelooft dat merken die ook wel met argusogen bekijkt, die mogen ook niet te machtig worden want dan kunnen die weer teveel leverage krijgen ten opzichte van de merken natuurlijk. Ook snap ik niet dat die geen probleem hebben dat dat eigenlijk dealers zijn die meerdere merken in het aanbod hebben en dat niemand daar iets op tegen heeft.
Maar met veel van hun randactiviteiten komen ze wel in het vaarwater van de merken (leasing, verzekeringen...) En laat die randactiviteiten voor de merken (en zeker de invoerders) de serieuze winstposten zijn. Zo ging men u vroeger bij mercedes een renting, leasing of financiering via mercedes aanpraten, nu zal dat via de vanmossel groep lopen.Ze hebben per merk max 15% marktaandeel dus op dat vlak valt het nog mee.
Maar zoals inderdaad gezegd, met de huidige arbeidsmarkt en de snelheid waarmee ze willen groeien kan dit nog voor moeilijkheden zorgen.
J&t, directlease en westlease zitten zowiezo in het vaarwater van peugeotlease( en andere merk-leasings) waar ze dan ook nog eens topprijzen aan moeten leveren of ze hebben niets meer.Maar met veel van hun randactiviteiten komen ze wel in het vaarwater van de merken (leasing, verzekeringen...) En laat die randactiviteiten voor de merken (en zeker de invoerders) de serieuze winstposten zijn. Zo ging men u vroeger bij mercedes een renting, leasing of financiering via mercedes aanpraten, nu zal dat via de vanmossel groep lopen.
Nu ook niks nieuws dat er alternatieve aanbieders zijn voor die nevenproducten (leasingbedrijven, banken, verzekeringsmaatschappijen...) enige verschil is dat het bij hen echt one stop shop is.Maar met veel van hun randactiviteiten komen ze wel in het vaarwater van de merken (leasing, verzekeringen...) En laat die randactiviteiten voor de merken (en zeker de invoerders) de serieuze winstposten zijn. Zo ging men u vroeger bij mercedes een renting, leasing of financiering via mercedes aanpraten, nu zal dat via de vanmossel groep lopen.
Ik denk dat je zowaar nog gelijk zal krijgen hoor, ik hoor gelijkaardige zaken van hun laatste overname. Plus dat een nederlander nog altijd een serieus andere mentaliteit heeft dan een belg.
Er zullen er zeker nog wel wat bijkomen. Zeker ze nu ook vrachtwagens in het gamma hebben, dat is echt om te huilen als ge daar iemand voor moet vinden.Ze hebben wel wat openstaande vacatures. 128.Recente Vacatures | Van Mossel Automotive Groep
vanmossel.talentfinder.be
Knelpuntberoep, vanmossel werknemer.Er zullen er zeker nog wel wat bijkomen. Zeker ze nu ook vrachtwagens in het gamma hebben, dat is echt om te huilen als ge daar iemand voor moet vinden.
Ik kan nu toch niet de enige zijn die totaal niet weet wat een FN2 of een EK4 is?Motul zeer goeie olie
Motul x-clean 5w30 heb ik op mn vorigge fn2 type-r gedaan en ek4.
Motul content van geweest nu gebruik ik liqui moly
Ok dan, mijnheer E30 en F10, of bedoelt ge de LCI?Ik kan nu toch niet de enige zijn die totaal niet weet wat een FN2 of een EK4 is?
Laat staan dat het een algemeen normale terminologie is.
Ja die leeftijd kan je inderdaad beter niet vergeten.Ook weer hetzelfde probleem natuurlijk met distributieriemen, fabrikanten geven quasi altijd een vervangtermijn op van x kilometer of x aantal jaar, afhangkelijk van wat het eerste bereikt wordt (en dan nog meestal met adviezen om bij bepaalde omstandigeheden vroeger te vervangen) en toch blijft merendeel van de mensen zeggen dat de D riem pas bij X aantal km moet vervangen worden. Die leeftijd vergeet men altijd.
Hier had ik ook zo een geval toen ik de civic van 1999(ek4) kocht.Ja die leeftijd kan je inderdaad beter niet vergeten.
Mijn Citroën Saxo moest op de 10 jaar of 120.000 km (dacht ik dat het was) en toen die op onderhoud moest in het jaar dat die 10 jaar zou gaan worden ineens die distributieriem laten vervangen. Wel het was hoog tijd, want er stonden nog net voldoende tandjes op die riem om hem in beweging te kunnen houden.