éérlijk gezegd nee.Honger gevoel onderdrukken kan je ook bereiken met de juiste dingen te eten, op langere termijn gaat dit ook veel beter zijn.
Het % wat zijn gewicht blijft houden door zijn eetgewoonte niet om te gooien gaat gewoon laag zijn bij het stoppen van zo een pilletje.
Zoek u gewoon een deftig voedingsplan wat je denkt dat bij je past/wat je kan volhouden, alle zo moeilijk kan dat nu toch niet zijn.
Het punt om af te vallen gaat erom juist dat je minder kcal eet.
En als je op dieet gaat, ga je gewoon honger hebben dat is normaal omdat je minder kcal binnen neemt.
Als je dan Ozempic of wtv inspuit helpt het gewoon om die honger te stillen je eet 1 of 2 keer in de dag en that's it, je hebt niet veel kcal binnen & je honger is amper daar of heel mild. Het is gewoon win-win.
de key is natuulijk om daarna uw levensstijl aan te passen en te behouden. Het is daarom dat ik Ozempic geen wondermiddel wil noemen maar eerder een hulpmiddel om makkelijker af te vallen in het begin, je dieet kan je dan makkelijker aanhouden omdat het net de vervelende dingen van die dieet wegneemt zoals de honger.
Ik sport nu gewoon meer dan vroeger en let op wat ik eet, maar eerlijk gezegd ik eet nu nog altijd maar 1-2 maaltijden per dag.
Ozempic neem ik niet meer in omdat de test fase afgelopen is dit is al zo sinds januari dit jaar. Mijn gewicht blijft nu stabiel en ik stel nu ook vast dat het terug begint te dalen.
Mijn honger gevoel is ook veel minder in vergelijking dan vroeger maar komt dit omdat ik Ozempic heb genomen of gewoon omdat ik veel kg's heb verloren, geen idee.
)