Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een paar maanden geleden heb ik mijn MSI 2070 Gaming Z verkocht. Had ik beter niet gedaan want zoals de prijzen nu gaan ziet het er niet naar uit dat ik dit jaar nog iets deftig kan kopen aan een normale prijs.
Absoluut en de prijzen lijken alleen nog maar te stijgen. Benieuwd wanneer er eens een daling komt in die zotte toestanden.
Zelfs een simpele 1080 Ti gaat niet weg onder de 600€.
Gpu's uit een mining rig van een ietwat deftige miner zijn echt wel ok om met te gamen trouwens. Die worden undervolted, draaien met lage power limit, en worden goed gekoeld aan zo laag mogelijke fan speed.
Ocharme hebde die nu nog nietMorgen een levering bij Megekko met Asus videokaarten volgens hun statement. ben es benieuwd hoever ik zal zakken van m'n 6de plaats....

Jammer genoeg niet nee. Ook m'n queue verlaagt niet mits er wel binnengekomen zijn..Ocharme hebde die nu nog niet![]()
Ik vrees ervoorJammer genoeg niet nee. Ook m'n queue verlaagt niet mits er wel binnengekomen zijn..
Dus wrs gewoon geript door diegene die meer zullen betaald hebben wrs.
Jammer genoeg niet nee. Ook m'n queue verlaagt niet mits er wel binnengekomen zijn..
Dus wrs gewoon geript door diegene die meer zullen betaald hebben wrs.
Had me al ingeschreven een paar maand geleden. Die wachttijd is verschrikkelijk lang vermoed ik. Jammer dat je je positie wel niet kan zien.Link gevonden via tweakers.
Bij evga kan je in een rij melden voor een video kaart https://eu.evga.com/produ...=GeForce+30+Series+Family
Als je aan de beurt ben kan je bestellen af fabriek.
Opgepast : komt van Taiwan, dus nog BTW + invoerkosten aan uw rekker. Wel nog steeds een stuk goedkoper dan hier.
Wat/waar zou de beste kans zijn om een 3080ti te bestellen aan een normale prijs?