Nvidia 30-series Launch

Komt wel een FE versie. Heb onderussen maar een prebuild met rtx3090 gekocht. Zelf even wat thermal pads updaten en draait lekker. 3k wel gekost, chanceke 100% op de zaak 😅
 
het is dus officieel:
- adviesprijs van de 3070 Ti is €619.
- adviesprijs van de 3080 Ti is €1199.

Ik vind de 3080Ti nogal duur eerlijk, te dicht bij een 3090 qua prijs. Reviews moeten we nog afwachten.
 
op azerty is de 3070 oc gaming van gigabyte ongeveer 70 euro gezakt in prijs. Nog altijd veel teveel maar misschien het begin?
Nog iemand een prijszakking gezien?
 
Mooie prijs! Zoals de reviews zeggen zwaar overpriced ten opzichte van de MSRP van een 3080 voor +- 10% (of minder) prestatiewinst, maar gezien de huidige omstandigheden waar AIB 3080s voor meer dan €2000 verkocht geraken zeker niet slecht. Waar gekocht?
 
Mooie prijs! Zoals de reviews zeggen zwaar overpriced ten opzichte van de MSRP van een 3080 voor +- 10% (of minder) prestatiewinst, maar gezien de huidige omstandigheden waar AIB 3080s voor meer dan €2000 verkocht geraken zeker niet slecht. Waar gekocht?
Rue du Commerce.
Was eigenlijk van de gedachte, als er een 3080 rond de 1200 beschikbaar is, koop ik hem.
Dus dat ik nu voor dat bedrag een TI heb ben ik wel blij mee ^^
 
ik heb er ook 2 Te pakken voor 1200€ van op rue.

stond zeker 10 minuten open. Tijd zat om er eentje te bestellen.

voor wie nog eentje zoekt. hou cddiscount morgen in de gaten. deze hebben nog niet gedropt en prijzen zijn meestal zelf nog beter dan rue. koop er allesinds geentje bij scalpgekko.
 
En is er info over wanneer waar die drops gebeuren op die shops, buiten die benelux stock checker?
 
Uiteraard wil ik ook wel iets bemachtigen bij zo'n drop maar heb absoluut geen tijd om heel den dag aan ne pc te zitten.
 
discord app op je telefoon of telegram downloaden en je laten melden hé. En dan hopen dat je een pc +Credit card bij de hand hebt =). of een bot kopen die alles voor jou doet. maar die dingen kosten tussen de 500€ en 1000€ per maand. API van die nike schoenen bot is open source dus je kan er makkelijk zelf eentje maken.
 
discord app op je telefoon of telegram downloaden en je laten melden hé. En dan hopen dat je een pc +Credit card bij de hand hebt =). of een bot kopen die alles voor jou doet. maar die dingen kosten tussen de 500€ en 1000€ per maand. API van die nike schoenen bot is open source dus je kan er makkelijk zelf eentje maken.
En gewoon deel van het probleem worden dus...
 
Heb precies het gedacht dat de miners hun kaarten ook beginnen te dumpen?
 
Is ook zo. Er verschijnen méér tweedehands kaarten.
Alleen vragen sommigen er prijzen voor die duurder zijn dan een nieuwe kaart.
 
Terug
Bovenaan