Nvidia 30-series Launch

De MSI RTX 3080 gaming x trio bestellingen bij Tones zijn net geannuleerd na die ontzettend klantvriendelijke zet van MSI om dat model te stoppen en over te schakelen op de gaming z trio. F voor diegenen die hier sinds september al op wachten.
 
Zijn er mensen die na 17 september een 3080 strix oc ontvangen hebben van tones?
ik heb de mijne in november zonder preorder kunnen afhalen bij tones? Er waren er wel maar 9 beschikbaar maar wil wel zeggen dat de preorder rij toch wel leeg moet geweest zijn?
 
geen idee of er meerdere versies zijn.
Ik heb die strix oc. Kon die kopen aan 879 euro bij tones.
Er is een zwarte kaart en een witte. Ik ben eigenlijk sinds 18 september aan het wachten op de mijne. Begin van het jaar stond ik op nummer 9 dan op 10, dan op nummer 8 en nu op 9?!!! Vraag me niet hoe. Ofwel kunnen ze niet goed de cijfers lezen ofwel komt er elke keer iemand voor mij in de wachtrij. In ieder geval bedankt voor je reactie en veel succes met je kaart.
 
Er is een zwarte kaart en een witte. Ik ben eigenlijk sinds 18 september aan het wachten op de mijne. Begin van het jaar stond ik op nummer 9 dan op 10, dan op nummer 8 en nu op 9?!!! Vraag me niet hoe. Ofwel kunnen ze niet goed de cijfers lezen ofwel komt er elke keer iemand voor mij in de wachtrij. In ieder geval bedankt voor je reactie en veel succes met je kaart.
was het dan de witte die je besteld had? (ik heb de zwarte)
lijkt me niet netjes van tones als het de zwarte was
 
Alles over de 3000series van Nvidia. Levertijden, prijzen, nieuwtjes.. noem maar op horen hier thuis.

Welke Kaarten zijn er nu allemaal bekend:

GPUCuda-coresVramadviesprijs (bij introductie)uitgebracht
RTX 30901049624GB GDDR6x€150017 oktober 2020
RTX 3080 Ti1024012GB GDDR6xniet bekend? begin mei 2021 ?
RTX 3080870410GB GDDR6x€71917 oktober 2020
RTX 307058888GB GDDR6€51927 oktober 2020
RTX 3060 Ti48648GB GDDR6€4192 december 2020
RTX 3060358412GB GDDR6€32925 februari 2021

Welke kaart wil jij? Welke kaart heb jij gekocht? Waar? Laat het ons weten.
Ik wilde een RTX 3060 Ti - maar die was niet te verkrijgen... Dan maar RTX 3070 gekocht die op dat moment wel in voorraad was (MSI RTX 3070 Suprim) voor 719 euro in januari. Ver boven de adviesprijs van 519 euro, maar toch tevreden dat ik 1 te pakken heb. Hopelijk worden de prijzen snel terug normaal, maar vrees daar beetje voor met de traction die cryptocurrency op dit moment heeft.

De RTX 3080 Ti wordt wel de meest interessante kaart van deze generatie. Tenzij de RTX 3080 terug zakt naar normale prijzen.
 
Ik wilde een RTX 3060 Ti - maar die was niet te verkrijgen... Dan maar RTX 3070 gekocht die op dat moment wel in voorraad was (MSI RTX 3070 Suprim) voor 719 euro in januari. Ver boven de adviesprijs van 519 euro, maar toch tevreden dat ik 1 te pakken heb. Hopelijk worden de prijzen snel terug normaal, maar vrees daar beetje voor met de traction die cryptocurrency op dit moment heeft.
De adviesprijs van 519 gold voor het referentiedesign he. Suprim is een "premium" model van een AIB, dat zou sowieso duurder geweest zijn. Slechte koop heb je daar nu niet aan gedaan lijkt me. Denk dat er velen wel zouden tekenen nu voor een 3070 aan 719 euro.
 
De adviesprijs van 519 gold voor het referentiedesign he. Suprim is een "premium" model van een AIB, dat zou sowieso duurder geweest zijn. Slechte koop heb je daar nu niet aan gedaan lijkt me. Denk dat er velen wel zouden tekenen nu voor een 3070 aan 719 euro.
Ja, akkoord. Die MSI is een "luxe-uitvoering" en had in "normale omstandigheden" nooit 519 euro gekost, maar eerder 600-700 euro.
 
Vorige week ne mail van megekko gehad dat ze bericht hebben gekregen dat MSI de 3080 Ventus reeks pas over een paar maand kon leveren en sinds ik plaats 93 was, was het niet zeker wanneer ik aan de beurt was en gaven ze de keuze blijven wachten of gewoon geld terug. Kheb dan gewoon gezegd geef maar geld terug. Dan maar wachten tot de normale situatie terug is of een FE ergens scoren.
 
Vorige week ne mail van megekko gehad dat ze bericht hebben gekregen dat MSI de 3080 Ventus reeks pas over een paar maand kon leveren en sinds ik plaats 93 was, was het niet zeker wanneer ik aan de beurt was en gaven ze de keuze blijven wachten of gewoon geld terug. Kheb dan gewoon gezegd geef maar geld terug. Dan maar wachten tot de normale situatie terug is of een FE ergens scoren.
Eh, die mail heb ik niet gehad...Maar ik blijf wel gewoon staan tot ze zelf zeggen dat ze de Ventus niet meer zullen maken. :wallbash:
 
Eh, die mail heb ik niet gehad...Maar ik blijf wel gewoon staan tot ze zelf zeggen dat ze de Ventus niet meer zullen maken. :wallbash:
Misschien sta je vooraan in de rij en ben je 1 van de eerste die het krijgt als ze binnen zijn? Of ze sturen mails uit in groepen en kan het zijn dat je pas later een mail krijgt? Of megekko heeft mij gewoon in het zak gezet kan ook 😂
 
Ondertussen zie ik de wachtrij bij Megekko heel fors zakken in een korte periode maar zogezegd niets geleverd. Begin hier toch sterk aan te twijfelen.

Asus Tuf RTX3080 trouwens.
 
Zou alleszins echt smerig zijn moesten ze reeds betaalde orders van maanden geleden aan "normale" prijzen gaan annuleren om ze aan de huidige marktprijzen gewoon aan te bieden.

Gerucht is al even dat Nvidia samen met de launch van de RTX 3070 ti en 3080 ti ook nieuwe SKUs voor de huidige RTX 3000 modellen zou uitbrengen met hashrate limiter (of toch een nieuwe poging tot *kuch* RTX 3060 *kuch*). Ik zie het nog gebeuren dat er een pak bestellingen zullen geannuleerd worden onder het motto dat de bestelde EAN / SKU niet meer leverbaar is.
 
Terug
Bovenaan