Nvidia 30-series Launch

Wel de folie nog van je window trekken :D

Maar amai, 4600 euro... Afgaande op de prijs van de andere componenten betaal je dus +- 3000 euro voor die RTX 3090.
 
Wel de folie nog van je window trekken :D

Maar amai, 4600 euro... Afgaande op de prijs van de andere componenten betaal je dus +- 3000 euro voor die RTX 3090.
die foto was nog van bij FENN :) Hij liet de folie aftrekken aan mij over :D
 
Hoe graag ik ook een nieuwe pc wil ik kan het er niet aan geven voor zo'n samenstelling.:cry2:
Ik volg het de laatste tijd niet meer zodanig op de voet, maar zo'n systeem is denk ik toch zeker 800€ te duur?

2800€ incl btw

CPU: AMD Ryzen 7 5800X 8 Cores - 16 Threads -
2 jaar garantie
MB: Asus X570 Strix E Gaming (WiFi/BT) - 2 jaar
garantie
RAM: G.Skill RGB 2*8GB CL16 16GB 3200MHz -
levenslange garantie
CASE: NZXT H510 Black 2 jaar garantie
PSU: Seasonic 850 Watt Gold - 10 jaar garantie
COOLER: Noctua NH-D15S Chromax Black - 6 jaar
garantie
GPU: Asus Dual RTX 3070 8GB - 2 jaar garantie
SSD: Samsung EVO 860 1TB (Data / Projecten) - 5
jaar garantie
OS: Windows 10 Home 64 BIT
FANS: Lian Li Bora RGB Black 3* - 2 jaar garantie
 
Hoe graag ik ook een nieuwe pc wil ik kan het er niet aan geven voor zo'n samenstelling.:cry2:
Ik volg het de laatste tijd niet meer zodanig op de voet, maar zo'n systeem is denk ik toch zeker 800€ te duur?

Aan "normale" prijzen zou je dit inderdaad onder de €2000 moeten kunnen kopen.

Wat overigens ook wil zeggen dat ze die 3070 veel te duur verkopen. Snel gerekend is dat rond de €1300 en dan hebben we het echt over een low-budget uitvoering.

Dan kan je beter al de rest apart kopen en voor €1000 ene op tweedehands kopen.
 
t lijkt wel alsof ze stilletjes aan eindelijk op voorraad komen. Zowel Alternate als Megekko hebben enkele modellen van de 3070 als de 6700XT in stock. Her en der zelfs een verdwaalde 3060 of 3080.
Hopelijk zakken de prijzen nu weer tot aanvaardbare niveau's.
 
Weet er iemand of MSI uberhaupt de 3080 Ventus nog maakt? Want megekko krijgt die precies niet meer binnen? Heb al een mail gestuurd naar hen maar daar kreeg ik standaard antwoord van dat er delays zijn dit en dat terwijl dat mijn vraag niet was.
 
En MSI heeft net de "licht gewijzigde" Gaming Z Trio reeks gelanceerd. Ik kan me al wel indenken dat je binnenkort nieuws krijgt van Tones dat MSI de X Trio niet meer maakt en je dus jammer genoeg je geld terugkrijgt en ze je vriendelijk uitnodigen de Z Trio te bestellen.

Voor veel meer geld, uiteraard.

...
Azerty, Alternate en Megekko annuleren vandaag alle preorders op de 3080 X Trio.
 
...
Azerty, Alternate en Megekko annuleren vandaag alle preorders op de 3080 X Trio.
Eigenlijk zijn al die shops toch even erg gelijk scalpers? Geloof niet dat hun aankoopprijs evenveel gestegen is gelijk de verkoopprijs..
 
Eigenlijk zijn al die shops toch even erg gelijk scalpers? Geloof niet dat hun aankoopprijs evenveel gestegen is gelijk de verkoopprijs..

Shops hebben volgens mij goed gekeken naar de scalpers om te zien wat mensen willen betalen. En een aantal shops zijn dan gradueel gaan uittesten tot hoever ze het kunnen drijven.

Je hebt shops die vechten tegen scalpers dmv aankoopbeperkingen. En dan heb je shops die gewoon meedoen.
 
Shops hebben volgens mij goed gekeken naar de scalpers om te zien wat mensen willen betalen. En een aantal shops zijn dan gradueel gaan uittesten tot hoever ze het kunnen drijven.

Je hebt shops die vechten tegen scalpers dmv aankoopbeperkingen. En dan heb je shops die gewoon meedoen.
Ik heb nog geen enkele shop gezien met de "normale" prijzen eigenlijk
 
ik ben echt content een gekocht te hebben over een paar maanden mijn 3090 is al 1000 euro duurder geworden als toen en dan was de prijs al overdreven :eek:
 
Ik heb nog geen enkele shop gezien met de "normale" prijzen eigenlijk
Ze durven nog wel eens passeren. Deze van 2 weken geleden:


Op zich ook al wel duurder dan MSRP, maar nog (net) doenbaar. Maar dit wordt echt stilaan de uitzondering. Voor de rest enkel nog de FE's, waarvan er ook veel te weinig zijn om impact te maken.
 
het kan echt zijn, het enige dat niet echt correct lijkt te zijn is dat VENTUS een reeks is van MSI, op die foto zie ik nergens MSI staan en ook betwijfel ik dat MSI een 3080Ti op ne VENTUS reeks steekt terwijl hun GAMING TRIO de betere variant is voor deze soort kaarten.

Kan hoor, er is een 3090 Ventus ook.

Foto is wel echt denk ik.
 
Terug
Bovenaan