Nvidia 30-series Launch

1199 om precies te zijn, en uiteraard 3,95 voor de verzending.
 
Laatst bewerkt:
  • Wow
Waarderingen: Hawk
Bij megekko ook ondertussen niks nieuws die MSI's komen precies moeilijk binnen FML
 
Wat als je al een rtx3xxx hebt en die gaat kapot, wat dan met je RMA? Ik mag dan hopen de eerste die binnenkomt en niet achteraan de rij nr150...
 
Bij megekko ook ondertussen niks nieuws die MSI's komen precies moeilijk binnen FML
Mijn VENTUS OC order bij Tones staat nog altijd in het systeem, maar de kaart is al van de site af. Ben is benieuwd of ze die nog gaan leveren.
 
Op 8 februari stond ik bij Tones op plaats 35 voor de MSI RTX 3080 Gaming X Trio 10GB GDDR6X. Op 8 maart... 31
Dus er zijn op die maand tijd 0..4 zulke kaarten geleverd of 0..4 anderen die een order hebben geschrapt. Niet hoopgevend :shutup:

Ondertussen blijft MSI doodleuk reclame maken voor laptops die ze dan verdomme voor mining promoten https://www.pcgamer.com/msi-promotes-cryptocurrency-mining-on-its-gaming-laptops

En MSI heeft net de "licht gewijzigde" Gaming Z Trio reeks gelanceerd. Ik kan me al wel indenken dat je binnenkort nieuws krijgt van Tones dat MSI de X Trio niet meer maakt en je dus jammer genoeg je geld terugkrijgt en ze je vriendelijk uitnodigen de Z Trio te bestellen.

Voor veel meer geld, uiteraard.
 
Mijn VENTUS OC order bij Tones staat nog altijd in het systeem, maar de kaart is al van de site af. Ben is benieuwd of ze die nog gaan leveren.
Goh vorige week hebben ze de 3070 en 3090 VENTUS binnen gekregen bij Megekko dus het zou mij verbazen dat ze de 3080 VENTUS niet meer zouden maken.
 
Hij staat er terug op, de NON-OC is er wel af. De ZOTAC Trinity ook. Ik heb eens gevraagd bij Tones en ze hebben gewoon geen delivery info dus is ze niet meer bestelbaar, lopende orders blijven wel geldig.
 
TBH heb ik bij Tones in het afgelopen half jaar sinds release van de 3080 nog maar bijzonder weinig kaarten geleverd weten worden. Zotac valt al bij al nog mee qua leverbaarheid (maar is eerder terecht niet bepaald geliefd), msi gewoon weinig en Asus is (over gans de Benelux) helemaal huilen met de pet op.

Foute keuze vind ik dat ze geen gigabyte aanbieden want die lijkt net het vlotste leverbaar bij andere shops in de Benelux.
 
Tweakers kondigt dan netjes die rtx 3060 aan, en vernoemt de retail prijs van 329$. Dat dit 370€ tot 400€ naargelang luxe versies ofzo kon zijn, ok ...
De goedkoopste pre order op alternate is al 550€, prijzen gaan al tot 750€ of meer. Zottenkot. Was te verwachten natuurlijk.
Daarvoor had je de 3080 moeten hebben, of toch op zn' minst een 3070.

In de vorige mine craze stond mijn msi gaming gtx 1060 6G lang 440€, maar dat was ook het uiterste ...
Die nog net gekocht aan 320€ toen, net voor de bom compleet ontplofte. Nu is het nog veel gekker gewoon ...
GPU 's voor de prijs van hi end 77" tv's, of prijzen waarmee je anders een volledige deftige computer bouwt (of 2 in het geval van die 3090)

ps. ja of nen renault twingo second hand (of 2 naargelang bouwjaar) :sick:

Als je kijkt naar de stock dan is er een switch gebeurd van 3060TI naar 3060 met zo goed als dezelfde prijs.
Dat is gewoon nog erger dan het al was. Minder voor meer.
Het zal ook maar even duren of die wordt ook opgepompt tot boven de 800 en dan is het complete waanzin.
 
Terug
Bovenaan