Nuttige threads | Kleine nieuwtjes

Hoog opgeleid of niet.
Ik heb het niet over hoog opgeleid, ik spreek alleen nog maar van opgeleid. Mijn vrouw komt voor haar werk in contact met mensen die soms geen diploma secundair hebben. Dat kan heel lastig zijn, want die kunnen vaak niet eens een coherente zin bouwen, laat staan dat ze zelf kunnen uitzoeken hoe dit allemaal ineen zit. En toch hebben ook die mensen kinderen.

Maar goed, ik denk dat we beide ons standpunt hebben waar we niet gaan van afwijken.
 
diablo immortal is idd een schande van een game
ik lees ook dat er 20 landen in europa erover denken om het ook aan banden te leggen ... ik hoop dat zoiets echt gebeurt, want dan gaan de devs echt iets moeten aanpassen ipv in 2 landen niet uitbrengen
(mijn probleem is niet tegen lootboxen regeling, maar wel dat games niet uitkomen in ons land omdat wij voorlopen op de regels, belgie en nl zijn niet groot genoeg om bv. blizz te dwingen hun shitgame aan te passen)
 
Bij deze weten we dus waarom Blizzard hun game niet heeft aangepast om te kunnen uitbrengen in België en Nederland. Het zijn gewoon té vuile praktijken die niet aangepast konden worden…
 
  • Leuk
Waarderingen: Lint
Sinds de overname door Activision en hierna MS is de drang naar extra geld des te groter. Een jammer evolutie.

Ooit zal er wel eens een halt worden toegeroepen aan deze praktijken. Al zal er dan meer moeten gebeuren dan twee landen waar een spel niet uitkomt zoals hierboven al aangegeven.
 
we kunnen maar 1 ding hopen en dat is dat diablo immoral er zo danig over gaat, dat er landen sneller zoiets bannen
 
CONFIRMED: 2K Sports, FIFA in advanced talks to complete license deal

8DFDC1EB-6300-470E-A897-BFA098BEAFDA.jpeg
 
als je dacht dat ea lootboxen, wacht maar af .. 2k kan het beter :') het wordt echt triestig als dit zich verder zet ...
ik trek mijn woorden terug, ban al die schijtgames maar, desnoods ga ik wel terug tetris spelen
 
  • Haha
Waarderingen: Lint
Begon sterk, dan helaas hoop crap, eindigde weer sterk met the last of us part 1. Combat volledig vernieuwt. Nieuw AI systeem,... benieuwd naar gameplay beelden in de komende weken...
 
Begon sterk, dan helaas hoop crap, eindigde weer sterk met the last of us part 1. Combat volledig vernieuwt. Nieuw AI systeem,... benieuwd naar gameplay beelden in de komende weken...
Sterk eindigen, vond ik niet echt. Met een remake van een remaster van een game die iedereen al 100x gespeeld heeft? En een screenshot van een tv serie wat ook 10x niets zegt.
 
Sterk eindigen, vond ik niet echt. Met een remake van een remaster van een game die iedereen al 100x gespeeld heeft? En een screenshot van een tv serie wat ook 10x niets zegt.
Goh ja, this niet voor iedereen. Gelukkig kunnen we dat kiezen wat we spelen 😄. Ik begrijp wel dat niet iedereen er even warm van wordt. Maar toch een cool gesprek met Neil Druckman. Factions wordt huge! Een eigen uniek verhaal in het last of us universe. Benieuwd om dat binnekort te zien. En Druckman zelfs is met een nieuw project bezig. Zal nog wel even duren vooraleer we dat zien...
 
Goh ja, this niet voor iedereen. Gelukkig kunnen we dat kiezen wat we spelen 😄. Ik begrijp wel dat niet iedereen er even warm van wordt. Maar toch een cool gesprek met Neil Druckman. Factions wordt huge! Een eigen uniek verhaal in het last of us universe. Benieuwd om dat binnekort te zien. En Druckman zelfs is met een nieuw project bezig. Zal nog wel even duren vooraleer we dat zien...
Die online coop shooter? Was ook niet met Joel en Ellie. Wat opzich niet erg is mss beter ook van niet. Maar dat is ook niet echt iets voor mij. Ik zie heb liever tijd en energie steken in TLOU 3. 🙂
 
Die online coop shooter? Was ook niet met Joel en Ellie. Wat opzich niet erg is mss beter ook van niet. Maar dat is ook niet echt iets voor mij. Ik zie heb liever tijd en energie steken in TLOU 3. 🙂
Mja, ik hoop uit de grond van mijn hart dat ze ooit part 3 maken! Zijn nog zoveel verhalen te vertellen. Spin offs in die wereld kan ook. Die lore, atmosfeer,...van the last of us staat me enorm aan.
 
Mja, ik hoop uit de grond van mijn hart dat ze ooit part 3 maken! Zijn nog zoveel verhalen te vertellen. Spin offs in die wereld kan ook. Die lore, atmosfeer,...van the last of us staat me enorm aan.
Er gaat sowieso een deel 3 komen. Er zijn nog genoeg losse eindjes waar ze dingen mee kunnen doen. Al mogen ze van mij zeker ook gwn een nieuwe ip beginnen. Als ik in 1 studio vertrouwen heb is het hen wel.
 
Terug
Bovenaan