Nuttige threads | Kleine nieuwtjes

De beyond gaming podcast staat terug online waar we de laatste nieuwtjes overlopen van de voorbije week en deze keer ben ikzelf er ook bij 🥳. In het eerste halfuur van de podcast kom je te weten hoe het gamen voor mij begonnen is, enz....😄:
 


Gerucht dat Shin Megami Tensei 5 in aantocht is voor pc/xbox/gamepass.

Mits we nu al P3P/P4G/P5R en Soulhackers2 hebben op pc/gamepass lijkt me dit wel een geloofwaardig gerucht. SMT5 lang willen spelen, maar niet op Switch zijn lage resolutie en "beperkte" framerate.

Uiteindelijk hopelijk een PS4/PS5-port..... Benieuwd hoe de trophies eruit zouden zien gezien SMT vrij "onvergeeflijk" kan zijn :D

Aan de andere kant... Atlus en ports, veel hoop heb ik niet dat het echt goed zal werken op launch. :p
 
Laatst bewerkt:
Er is geen thread voor deze 'kleine' game, dus zet ik het hier :)


En onze review:

 
Er zou een nieuwe "duistere" TMNT op komst zijn. Gebaseerd op de comic The last ronin. Hierin loopt een verhaallijn waar slecht 1 van de turtles de footclan heeft overleeft en ook Splinter er niet meer is.


Spoiler alert! In het artikel wordt wel al meteen vertelt wie de overlevende turtle is, iets wat in de comic pas op het einde van de comic´s werd onthult.
 
Er zou een nieuwe "duistere" TMNT op komst zijn. Gebaseerd op de comic The last ronin. Hierin loopt een verhaallijn waar slecht 1 van de turtles de footclan heeft overleeft en ook Splinter er niet meer is.


Spoiler alert! In het artikel wordt wel al meteen vertelt wie de overlevende turtle is, iets wat in de comic pas op het einde van de comic´s werd onthult.
Dat zou echt top zijn, heb het ook voorbij zien komen.
 
Gerucht: Sony komt mogelijk af met zijn eigen streaming handheld

....Remote play enkel via wifi of misschien met sim-optie?

Misschien een beetje "power" zodat PS1/PSP/PS2-classics offline (op de handheld zelf geïnstalleerd) kunnen gespeeld worden?

Er zijn al zaken gelijk de Razer kishi of de Backbone, maar met een deftig 8" scherm is het in mijn ogen veel interessanter. Hun eigen hardware zou hopelijk ook betekenen dat de stream stabieler kan zijn met een betere bitrate?

Speculatie/geruchten natuurlijk, maar ben benieuwd of er iets van waar zal zijn.
 
Het gaat eerder iets worden om te streamen van je ps5 en je hebt een internet verbinding nodig, dus niet vergelijkbaar denk ik ( gerucht )
Een van de belangrijkste redenen dat ik het gedaan heb is nochtans het streamen van PS5 games ernaar :unsure:
 

Dit is wel van't strafste dat ik al gezien heb.
Doet ook wel de vraag stellen of het nog wel leuk is als het te realistisch wordt natuurlijk. Dan kan je al zo goed gaan airsoften als alle 'game'-elementen verdwijnen.
 
 
Terug
Bovenaan