Nuttige threads | Kleine nieuwtjes

Discord evolueert naar een systeem met unieke gebruikersnamen (lees: de #0000 erna verdwijnt):


During the transition, all Discord users will be asked to choose a new username, and access will roll out slowly over the course of several months. We want to be particularly considerate of longtime Discord users who have had their usernames for quite awhile, so we will be assigning priority to choose your new username based on when you registered for Discord.
 
Een kleine game die toch ook de moeite waard is:

 
Vandaag is "The Walking Dead: Betrayal" in early access gegaan. Is van de makers van project winter en is een social deception game. Denk aan een soort van weerwolven van wakkerdam in de context van the walking dead.

 
Weet niet waar anders zetten, maar kunnen die faq ps/xbox/nintendo niet altijd bovenaan staan?
Ze staan toch bovenaan? Bovenaan in de eerste post van deze thread? :unsure:
Er zijn er net iets teveel om ze allemaal afzonderlijk vast te pinnen, daarvoor dient deze thread dus, met een overzichtje.


Wat je eventueel kunt doen, is je abonneren op die threads, dan heb je ze voor jezelf allemaal netjes samen, én krijg je bovendien een melding als er nieuwe posts zijn. Binnen een thread klikken op "Volg", ergens rechtsboven te vinden.

Clipboard13.png
Clipboard04.png
 
Ik weet niet of dit het juiste topic is om mijn vraag te stellen maar vind niet direct een FAQ thread voor PC gaming en wil er geen nieuw topic voor aanmaken.

Weet er iemand of je ergens met beltegoed (Orange) digitale pc games of steam cards (of iets dergelijks) kunt aankopen ?
Vroeger gebruikte ik mijn overschot aan beltegoed steeds om Playstation games aan te kopen, maar aangezien PS alsmaar duurder word en mijn beschikbare gametijd altijd maar minder word, game ik bijna uitsluitend nog op PC. Dus vroeg mij af of er ergens een website bestaat die toe laat om met beltegoed te betalen ? Via google vind ik niet direct iets, die stuurt me telkens naar websites waar je beltegoed kan aankopen.
 
Ik weet niet of dit het juiste topic is om mijn vraag te stellen maar vind niet direct een FAQ thread voor PC gaming en wil er geen nieuw topic voor aanmaken.

Weet er iemand of je ergens met beltegoed (Orange) digitale pc games of steam cards (of iets dergelijks) kunt aankopen ?
Vroeger gebruikte ik mijn overschot aan beltegoed steeds om Playstation games aan te kopen, maar aangezien PS alsmaar duurder word en mijn beschikbare gametijd altijd maar minder word, game ik bijna uitsluitend nog op PC. Dus vroeg mij af of er ergens een website bestaat die toe laat om met beltegoed te betalen ? Via google vind ik niet direct iets, die stuurt me telkens naar websites waar je beltegoed kan aankopen.
Verkoop je waarde via het forum hier ?
 
Verslag van PRESS Play: Music in Games.

Heb er enorm van genoten. En Gustavo Santaolalla was er :love:
Ook Austin Wintory was er, de componist van de muziek uit onder andere Journey en Abzû. Maar hij kreeg géén staande ovatie, in tegenstelling tot Gustavo.

 
Welk event was er gisteren nacht? @Goldrusher heeft weer mooie bijdrage geleverd met al de threads te updaten... En een datum voor de game die ik volg :love: augustus volgend jaar voor black myth: wukong !!!
 
Welk event was er gisteren nacht? @Goldrusher heeft weer mooie bijdrage geleverd met al de threads te updaten... En een datum voor de game die ik volg :love: augustus volgend jaar voor black myth: wukong !!!

The Game Awards. Onze nationale trots Larian mocht de GOTY in ontvangst nemen voor Baldur's Gate 3.


Je kan de hele show intussen al opnieuw bekijken, maar wees gewaarschuwd, het duurt bijna 4 uur.

 
Enkele toffe wedstrijdpakketten van PlayStation te winnen.

 
 
Terug
Bovenaan