Nuttige threads | Kleine nieuwtjes

? Mail gehad ofzo ?

Yep, dit stond erin:

Een cadeautje van ons
We vonden dat je wel iets extra's had verdiend, teknohol1c, dus we hebben je PlayStation Plus-lidmaatschap verlengd met 14 dagen.

Je volgende betaalmoment valt 14 dagen later dan verwacht (nu op 2022-04-12).

Blijf gewoon online multiplayers spelen, maandelijkse games downloaden en genieten van alle andere voordelen van je lidmaatschap. De extra dagen krijg je gratis, van ons.

Geniet ervan. En bedankt dat je kiest voor PlayStation!

😎
 
Geruchten steken weer de kop op over silent hill, er zou een remake komen van deel 2. En andere studio aan de hand van episodes
 
Hmmm... Ga ik die hogere tier proberen louter om de platinum trophy te halen voor Syphon Filter...

Ja :D They got me
 
Had het inderdaad op reddit gelezen, en is ook verdewenen uit mijn lijst met games op de google store. Ook verschillende nederlanders die al bevestigd hebben dat het in nederland sinds begin mei verdwenen is uit de stores.
 
toch een chance dat wij een overheid hebben die ons beschermt tegen lootboxen in games .. :sarcastic:
en dat allemaal omdat er een bende "verantwoordelijke" ouders hun visa kaart aan hun "verantwoordelijke kinderen" geven

apenland gewoon
 
toch een chance dat wij een overheid hebben die ons beschermt tegen lootboxen in games .. :sarcastic:
en dat allemaal omdat er een bende "verantwoordelijke" ouders hun visa kaart aan hun "verantwoordelijke kinderen" geven

apenland gewoon
Ge kunt onze overheid veel kwalijk nemen, maar toch niet dat ze gokmechanismes weren uit media met een grote focus op minderjarigen...
 
Warcraft Arclight Rumble wrs ook niet dan??
Hangt ervan af he. Overwatch heeft ook lootboxes, maar aangezien die puur cosmetic zijn, maakt dat niet uit. Het is vooral als je er een voordeel uithaalt tov anderen, maar dat het random is (=gokken) dat het niet mag. Heisa is destijds begonnen met Battlefront II.
 
Ge kunt onze overheid veel kwalijk nemen, maar toch niet dat ze gokmechanismes weren uit media met een grote focus op minderjarigen...
yep, en de gaten in de media worden dan vrolijk gevuld door nationale loterij, die volgens hun ceo geen gokbedrijf is ...
en sinds wanneer komen games gelijk lost ark of diablo immortal in onze media?
 
yep, en de gaten in de media worden dan vrolijk gevuld door nationale loterij, die volgens hun ceo geen gokbedrijf is ...
Het is niet omdat A fout is maar toegelaten, dat B ook maar ok moet zijn? Ik vind dat maar een rare logica.
Daarnaast is de loterij voor volwassenen (mogen kinderen dit kopen? Weet ik eigenlijk niet), en zijn games voor o.a. kinderen.

(voor de rest ben ik akkoord over de loterij, maar dat is een andere discussie)

en sinds wanneer komen games gelijk lost ark of diablo immortal in onze media?
Games = media...
 
Terug
Bovenaan