Nuttige threads | Kleine nieuwtjes

Je zal maar ergens een spelletje of console besteld hebben met levering van postnl, ze spreken al van 14 dagen vertraging vanwege de verzegeling.
 
Je zal maar ergens een spelletje of console besteld hebben met levering van postnl, ze spreken al van 14 dagen vertraging vanwege de verzegeling.
Da's enkel voor de items die in de verzegelde magazijnen liggen natuurlijk, maar da's inderdaad een tegenvaller.
Mijn pakje (zaterdag besteld) is wel onderweg.
 
heb maandag bij Bol besteld en mijn pakje is gisteren geleverd met PostNL.
Zoals StanTem zei, dat is enkel voor de pakjes die in het magazijn in Wommelgem liggen. De andere depots zijn niet verzegeld.
 
Nu al te preloaden, 9 december te spelen. Unreal 5 tech demo in het Matrix universum.
Beschikbaar voor PS5, Xbox Series X|S en PC.

Get ready for a glimpse into the future of interactive storytelling and entertainment with Unreal Engine 5 in this free, boundary-pushing cinematic and real-time tech demo.

Created by members of the original movie team including Lana Wachowski along with Epic Games and partners, The Matrix Awakens: An Unreal Engine 5 Experience is a wild ride into the reality-bending universe of The Matrix that features performances by Keanu Reeves and Carrie-Anne Moss.

Want to see what’s possible when you combine the power of Unreal Engine 5 with PlayStation 5 / Xbox Series X|S? Step into the world of one of the most iconic action franchises ever made. Pre-download The Matrix Awakens: An Unreal Engine 5 Experience now.

Stay tuned for The Game Awards on December 9, when the experience will be revealed!

 
Was er gisteren een event ofzo met al die topics?
 
It takes two, zeer goede game, terecht

Enja, ik zag niks op de frontpage, en geeneen verwijzing in de topics dat ik kon vinden, t'is nu niet dat ik alle events ken eh
 
It takes two, zeer goede game, terecht

Enja, ik zag niks op de frontpage, en geeneen verwijzing in de topics dat ik kon vinden, t'is nu niet dat ik alle events ken eh
Lol. Frontpage staat vol en in een pak nieuwsberichten worden The Game Awards vermeld 😅
 
Misschien dat iemand hier iets weet: consumptiecheques worden aanvaard bij Game mania... Kunt ge er ook psn/Steam-vouchers mee kopen of is dat de uitzondering op de regel?
 
Misschien dat iemand hier iets weet: consumptiecheques worden aanvaard bij Game mania... Kunt ge er ook psn/Steam-vouchers mee kopen of is dat de uitzondering op de regel?
Normaal gezien is dat geen enkel probleem. Met consumptiecheques kan je alles kopen. Enige voorwaarde is dat je fysiek naar de winkel gaat.
 
Terug
Bovenaan