Nuttige threads | Kleine nieuwtjes

Iemand die weet of deze Spider man limited edition PS5 echt ga komen , want tot zover ik weet nog niet zeker of zelfs een andere versie , maar die andere vind ik niet zo mooi.

Kan het niet met zekerheid zeggen, maar lijkt me sterk. Ze kunnen nu al niet aan demand voldoen en release Miles Morales is al lang gepasseerd.
 
Is er geen "wat heb je vandaag/recent gespeeld?" thread, of is het de bedoeling dat als je het even wilt hebben over de game waar je mee bezig bent, dat je naar de desbetreffende thread over de game zelf gaat?
 
Is er geen "wat heb je vandaag/recent gespeeld?" thread, of is het de bedoeling dat als je het even wilt hebben over de game waar je mee bezig bent, dat je naar de desbetreffende thread over de game zelf gaat?
Die is er toch?

 
Iemand die weet of deze Spider man limited edition PS5 echt ga komen , want tot zover ik weet nog niet zeker of zelfs een andere versie , maar die andere vind ik niet zo mooi.

Zou er niet op rekenen. Is een fanmade concept:
NOTE : The product images shown in this publication are created by Giuseppe Spinelli (aka Snoreyn) in collaboration with LetsGoDigital. The renders are for illustrative purposes only. This product is not for sale, it´s a concept of a PS5 Limited Edition console. So far Sony only introduced a white/black version of the PlayStation 5.
 
Spijtig die is prachtig , maar zullen wel andere leuke versies uitkomen , als de productie omhoog gaat .

Heel erg bedankt voor uw reactie.
 
Sony haalt Jade Raymond binnen.

Onder haar leiding zagen Assassin's Creed (2007) en Watch Dogs (2014) het levenslicht. Nadien volgden enkele woelige jaren bij EA en Google.

Several people have asked me recently: “After all of these experiences, do you still want to be in the games industry?” The answer is always an unwavering YES! The games industry is where I belong.

And so today I’m announcing Haven, an independent studio where many of the talented game developers I have worked with for years (and love dearly!) are coming together to do what we are most passionate about. It’s time for us to refocus on GAMES in a place where we can practice our crafts without any barriers or impediments. We want to create worlds where players can escape, have fun, express themselves, and find community. We want to pour our passion into a project. We want to make something wondrous for people to experience. Because we believe in the power of games to bring joy to people’s lives. And Sony does, too. Their commitment to excellence is unmatched. It’s why I couldn’t be happier for their backing and support.

 
De eerste games van beide series waren alleszins top, dus misschien komt er nog eens iets leuks!
 
Zal dit even gebruiken als een kleine vraagjes thread.

God Of War 2 remastered op PS5 ... Bestaat dit echt of is dit iemand die met een ps2 wat heeft geprutst?



Tweede vraagje: als je een PS4 game op een PS5 speelt, krijg je dan beter graphics dan wanneer je de game zou spelen op een PS4 ?
 
God Of War 2 remastered op PS5 ... Bestaat dit echt of is dit iemand die met een ps2 wat heeft geprutst?
Bestaat niet. Alleen de nieuwste game, alsook God of War III zijn beschikbaar op PS4 en speelbaar op PS5. Alle overige games kun je alleen spelen via de streamingdienst PlayStation Now.


God of War® HD
God of War® II HD
God of War® III Remastered
God of War: Ascension
God of War: Chains of Olympus
God of War: Ghosts of Sparta

Tweede vraagje: als je een PS4 game op een PS5 speelt, krijg je dan beter graphics dan wanneer je de game zou spelen op een PS4 ?
De meeste hebben een iets hogere resolutie, alsook een hogere of stabielere framerate. Maar voor écht betere graphics is een upgrade vereist. De meeste zijn gratis en het lijstje wordt elke dag langer:

 
Bestaat niet. Alleen de nieuwste game, alsook God of War III zijn beschikbaar op PS4 en speelbaar op PS5. Alle overige games kun je alleen spelen via de streamingdienst PlayStation Now.


God of War® HD
God of War® II HD
God of War® III Remastered
God of War: Ascension
God of War: Chains of Olympus
God of War: Ghosts of Sparta

De meeste hebben een iets hogere resolutie, alsook een hogere of stabielere framerate. Maar voor écht betere graphics is een upgrade vereist. De meeste zijn gratis en het lijstje wordt elke dag langer:

Zeer interessant die PSN Now, ik probeer momenteel mijn free trial te starten maar ik zie nergens hoe ik dit kan doen.
Als ik PS Now open zie ik daar een balk staan met 'Start je gratis proefabonnement van 7 dagen' ; wanneer ik daar op klik word ik doorverwezen naar https://www.playstation.com/nl-be/ps-now/ ; waar ik enkel de betalende opties kan kiezen.

Of begint de proefperiode te starten na de aankoop ? Wil vermijden dat mijn PC de streaming service niet aankan.

Het is echt een doolhof. Ik word voortdurend naar nieuwe pagina's gestuurd waar ik accounts voor kan/moet aanmaken.
 
Nevermind, blijkbaar had ik reeds eens geprobeerd maar toen was mijn pc niet goed genoeg. Ik heb er 10 euro voor betaald en we zullen zien.

EDIT; Half tevreden met PS NOW tot nu toe. GoW I speelt perfect, GoW III raak ik niet voorbij het eerste scherm waar ik de helderheid moet instellen ... Reeds controller proberen uit - en inschakelen maar helpt alvast niet.
 
Laatst bewerkt:
Toch weer indrukwekkend.

Jawadde, wat een verschil dat al die jaren maken

Ik herinner mij nog hoe ik voor de eerste keer met een ei in mijn broek als klein manneke de eerste Unreal opstartte en je uit dat schip moest ontsnappen.
De graphics en lighting maakten het echt beangstigend!

Wat voor een doodsangsten staan kleine mannen de dag van vandaag niet door? :laugh:
 
Terug
Bovenaan