Nuttige threads | Kleine nieuwtjes

deze week blijkbaar d-day voor anthem (en de bioware studio die ermee bezig is) ... blijkbaar zijn die daar maar aan bezig met 30 man, dus eigenlijk een no brainer dat die dicht gaan
 
Hmmm

tqDat9o.png
 
Vraagje: Meeste (grote) games hebben al een eigen topic hier. Hoe zit dat met (kleinere) indies? Nieuw topic aanmaken of gewoon in deze thread gooien?
 

Starting March 1, 2021
  • PlayStation and Insomniac Games will make Ratchet & Clank PS4 available for free download for a limited time through PlayStation Store from March 1 at 8pm PST / March 2 at 4am GMT / 5am CET to March 31, 2021 at 8pm PDT* / April 1 at 4am BST / 5am CEST.
  • Once you redeem the game, it will be yours to keep. This 2016 PS4 action-adventure hit from Insomniac Games revisits the origin stories of these beloved PlayStation heroes and features a great mix of outrageous combat and comedy.
 
Mag de ps plus/ps now link niet in de OP van deze draad?

Op 9lives had je zo faq bij de stickies waarbij je het meteen kon terugvinden
 
Mag de ps plus/ps now link niet in de OP van deze draad?
Op 9lives had je zo faq bij de stickies waarbij je het meteen kon terugvinden
Welke link bedoel je? In deze thread staat een link naar de PlayStation FAQ - er is er maar eentje - waarin je links kunt vinden naar de Plus- en Now-pagina's van PlayStation zelf, waar je vervolgens ook links kunt vinden naar de games op de Store.


hero-char.png
 
dat spel was volgens mij toch al hopeloos verloren.
Mogelijks, maar van hoe ik het las waren ze wel goede verbeteringen aan het aanbrengen. Dus ergens wel een bummer voor de fanbase (ik hoor daar niet bij, nooit gespeeld), maar langs de andere kant denk ik dat de fanbase ook zodanig aan het verkleinen was dat dat ook een stuk de reden moet geweest zijn. Ze steken het wel op Covid-19, maar er zullen nog wel andere redenen zijn.
Positieve is dat ze nu meer zullen focussen op ontwikkeling Dragon Age en Mass Effect.
 
Ik heb destijds (nog op disk) Starcraft 2 Wings Of Liberty en Heart Of The Swarm gekocht.
Nu vragen ze mij of ik nog eens wil meespelen en wil ik ook graag Legacy Of The Void toevoegen om hem compleet te maken.

Na veel moeite is het gelukt om op mijn oude battlenet account te geraken en daar staat ook SC2 HOTS op.
Wat valt hier onder? Ik kan precies nergens zien wat dat inhoudt. Ik kan precies ook nergens online de LOTV kopen, enkel de volledige campaign pack van alle 3 de games. Maar dan ben ik eigenlijk aan het betalen voor 2/3 wat ik al heb.
 
Terug
Bovenaan