Nonkels

Streamz Play4 Nonkels

Waarom aangevallen? Ik heb jouw review bijvoorbeeld ook een downvote gegeven, omdat ik niet vind dat 2/5 representatief is voor de serie zelf. Is geen persoonlijke aanval.

De bedoeling van de sterren geven, is ook gewoon je eigen persoonlijke mening erover geven. Zeker bij comedy kan dat ver uit elkaar liggen. Voor mij was dit een 4,5, voor Jonas niet.

Zoals ik het zie, zou ik alleen een review downvoten als er geen moeite in gestoken is en geen waarheid in zit. '0/5, dit is een kakwebsite' of 'nog niks gezien, maar ik versta geen West-Vlaams' in een review over Nonkels :D Zoiets. We zijn dat upvoten/downvoten nog eens aan het bekijken, maar het is alvast wel de bedoeling om zo veel mogelijk onderbouwde meningen te krijgen. En als iemand na twee afleveringen afhaakt omdat het niks is voor hem, is dat toch al onderbouwd.

Voor de 'officiële' review kun je vaak klikken op 'recensies' bovenaan.

Edit @CoBalT dat gaat om de reviews in de Bibliotheek/Resources: https://www.beyondgaming.be/resources/. Als je in een thread zit waar zo'n bibliotheekfiche aan gemaakt is (zoals hier), kun je klikken op 'Overzicht' bovenaan.
 
Gij kunt het ook niet verdragen als er iemand slecht over Thuis praat he...
Zonde dat ge altijd alles persoonlijk pakt. Uw review wissen lost daar niks mee op he. Moesten wij als redactie onze reviews moeten wissen als er iemand niet akkoord gaat, dan stat er niks meer op de frontpage.

Nu goed, je hebt wel gelijk dat die down- en upvotes overbodig zijn. Zelf nog nooit gebruikt bij reviews.
Reviews blijven een mening en daar moet een ander niet mee akkoord gaan.
Oke
 
Ivm die commentaar op Jonas zijn review, waar staat die dan? :p
Blijkbaar onder het tabblad « recensies » hier in dit topic, ontdek ik nu net zelf ook…
Snap niet echt het nut om daar ook nog eens kritieken te plaatsen, als er ook al een topic is met dezelfde commentaren?
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Blijkbaar onder het tabblad « recensies » hier in dit topic, ontdek ik nu net zelf ook…
Snap niet echt het nut om daar ook nog eens kritieken te plaatsen, als er ook al een topic is met dezelfde commentaren?
Daar zit je in de Bibliotheek/Resources. Veel games, films... hebben een fiche die in die Bibliotheek terug te vinden is.
Die fiche is verbonden met de Reviews van op de frontpage en met de discussie op het forum. En met de recensies erbij kun je gewoon beknopt aangeven wat jij ervan vindt.

Een beetje zoals bij IMDB of Metacritic. Binnenkort kun je daar dan de favoriete films van BeyondGaming vinden, of de beste games van het jaar volgens onze members.

En dan rechtstreeks naar het discussieforum geleid worden waar je dan kunt zeggen dat je er niks aan vond, of iedereen kunt bedanken voor hun tips :)
 
Daar zit je in de Bibliotheek/Resources. Veel games, films... hebben een fiche die in die Bibliotheek terug te vinden is.
Die fiche is verbonden met de Reviews van op de frontpage en met de discussie op het forum. En met de recensies erbij kun je gewoon beknopt aangeven wat jij ervan vindt.

Een beetje zoals bij IMDB of Metacritic. Binnenkort kun je daar dan de favoriete films van BeyondGaming vinden, of de beste games van het jaar volgens onze members.

En dan rechtstreeks naar het discussieforum geleid worden waar je dan kunt zeggen dat je er niks aan vond, of iedereen kunt bedanken voor hun tips :)
Allright! 👍
 
We zijn dat upvoten/downvoten nog eens aan het bekijken, maar het is alvast wel de bedoeling om zo veel mogelijk onderbouwde meningen te krijgen. En als iemand na twee afleveringen afhaakt omdat het niks is voor hem, is dat toch al onderbouwd.
Ja ok, het is dubbel, maar ik vond het persoonlijk niet echt eerlijk om een serie 2/5 te geven als je het zelf nog niet volledig gezien hebt. Vandaar mijn downvote.

Je kan inderdaad argumenteren dat iemand die de serie niet goed vindt, niet verder zal kijken…
 
Enige dat ik soms vind is dat Willy qua manier van doen enzo soms wel heel hard naar Jay Vleugels begint te neigen terwijl ik denk dat Rik Verheye wel meer moet kunnen. Maar mij verder wel kapotgelachen met deze reeks
 
Enige dat ik soms vind is dat Willy qua manier van doen enzo soms wel heel hard naar Jay Vleugels begint te neigen terwijl ik denk dat Rik Verheye wel meer moet kunnen. Maar mij verder wel kapotgelachen met deze reeks
Is dat zo?

Vind dat toch een zeer beperkte acteur, die qua humor toch wat overroepen wordt.

Jay Vleugels was grappig, vooral door Jakke Eelen imo. Maar voor de rest toch nog maar weinig echt kunnen lachen met het werk van Rik Verheye.

Los daarvan, Nonkels was wel grappig, vooral veel grappige situaties, echter wel net wat teveel slechte moppen, zeker van het Willy personage.
 
Na Nonkels volledig gezien te hebben, ben ik nu even terug gestart met Callboys. Tweede keer dat ik de reeks zie nu.

Als ik vergelijk, dan is Callboys eigenlijk een zeer trage reeks en eigenlijk ook niet zo grappig.
Moest het wat meer hebben van de ackward momentjes, tussen een lach en een traan, zoals bij In de Gloria.

Dus in dat opzicht vind ik Nonkels zeker een stuk beter dan Callboys…
 
Zou wel tof zijn om hem eens een soortgelijke reeks te zien maken die zich afspeelt in de Denderstreek.
 
De Beule bewijst nog maar eens dat hij zijn houdbaarheidsdatum al lang bereikt heeft en Verheye schiet weer net tekort. Ik heb echt bijna geen enkele keer moeten lachen met dit, 2/5 geef ik de serie. Toch wel serieus teleurgesteld want ik ben de serie gaan kijken na de vele positieve reviews hier. De serie is waarschijnlijk enkel maar grappig als je zelf van West-Vlaanderen bent ofzoiets.
 
Jullie hebben 'De Helaasheid der dingen' al gehad :unsure:
Jammer dat één film die volledig om drankmisbruik en marginaliteit draait de enige referentie is voor de streek. Als je eens kijkt hoeveel series zich in de kempen, West-Vlaanderen of het Antwerpse afspeelden.
 
Terug
Bovenaan