Nonkels

Streamz Play4 Nonkels

Aflevering 6 ook bekeken. Vond hem precies iets minder dan de vorige afleveringen. Nonkel Willy die een heel stuk moest omrijden :laugh: .
 
Dat is gewoon Lorem ipsum ( wat technisch gezien gene echt latijn is )
Dummy tekst dus :)

De hippe designers gebruiken blijkbaar ook 'The quick brown fox jumps over the lazy dog.' als dummy tekst. Omdat dat een zinnetje is waarin alle letters van het alfabet voorkomen. Blijkbaar een unicum :rolleyes:

Die site van kunstgrassen willy is wel goed gevonden. Die andere geniale komische serie 'Het Eiland' heeft trouwens ook nog een site van Cynalco Medics NV. Bucky, Alain en de rest hebben ook een LinkedIn profiel. Da's geniaal.

Zou me niet verbazen moesten bij Nonkels ook een echt Tinder profiel hebben gemaakt voor Pol Persyn.
 
Ik vond aflevering 1 heel sterk, met heel veel situational humor. Maar daarna lijkt he toch wat te verslappen (zit nu aan E4) en begint de humor wat geforceerd te worden, zoals die kerel die tegen klanten zijn mond voorbijpraat de hele tijd, wat eerder awkward/ambetant aanvoelt dan grappig.

De scène met de pannenkoeken en het rusthuis waren dan weer wel spot on.
 
Laatst bewerkt:
Zit zelf aan afl 7 en beste vond ik in Brussel, vooral Willy me zijn 'Da' en 'Njet's :)
 
En volgens Rik Verheye op StuBru deze namiddag komt er een 2de seizoen « als alle partijen het zien zitten »,

Ze moesten al aan het derde seizoen aan het filmen zijn, verdorie !
 
Kenji Minogue (goed gevonden naam) is echt wel trippy.

Zelfs hun interviews zijn…

Er was ook zo’n fragment na een show, op Pukkelpop denk ik, waar De Roo een tand had uitgeklopt bij Vandeursen tijdens de show van n ze bijna flauwvalt en ze ruzie hebben omdat ze te hard geslaagd had 🤓
 
Terug
Bovenaan