Nonkels

Streamz Play4 Nonkels

”Snakn” wordt ook hier in Oost-Vlaanderen gebruikt (toch in de boeregemeentekes).
”ge moet zo nie snakn” is héél herkenbaar!
Zit ook in zo sketch van ‘Buiten De Zone’ van vroeger. “Ela! Nie zo snakken. Dat is hier gene snackbar hé!”
 
Ik snap de hype er niet rond. Ook geen fan vd cast, alweer een West-Vlaamse dialect serie, gemaakte koppen.

Jammer dat ik aangevallen word erdoor hier, na mijn mening neer te pennen (in reviews)
 
Ik snap de hype er niet rond. Ook geen fan vd cast, alweer een West-Vlaamse dialect serie, gemaakte koppen.

Jammer dat ik aangevallen word erdoor hier, na mijn mening neer te pennen (in reviews)
Dat het weer eens West-Vlaams is klopt.
 
Ik snap de hype er niet rond. Ook geen fan vd cast, alweer een West-Vlaamse dialect serie, gemaakte koppen.

Jammer dat ik aangevallen word erdoor hier, na mijn mening neer te pennen (in reviews)
Waarom aangevallen? Ik heb jouw review bijvoorbeeld ook een downvote gegeven, omdat ik niet vind dat 2/5 representatief is voor de serie zelf. Is geen persoonlijke aanval.
 
Ik snap de hype er niet rond. Ook geen fan vd cast, alweer een West-Vlaamse dialect serie, gemaakte koppen.

Jammer dat ik aangevallen word erdoor hier, na mijn mening neer te pennen (in reviews)
Het is idd in't West-Vlaams, maar het kon even goed in het Meetjeslands of Kempisch geweest zijn. De materie is door en door oer-vlaams
Had ook mijn voorbehoud daardoor, maar ben volledig bezweken door het slimme scenario.
Bovendien ook gecharmeerd door de acteerprestaties van Emilie de Roo (vlientje) en Silke Torrez (Anke) en de leuke cameo's
 
Ik snap de hype er niet rond. Ook geen fan vd cast, alweer een West-Vlaamse dialect serie, gemaakte koppen.

Jammer dat ik aangevallen word erdoor hier, na mijn mening neer te pennen (in reviews)
Welke review waar?

Edit1: NVM, ik dacht een volledige review op de Frontpage.
Edit2: Als ik alle andere reviews zie vind ik deze nu ook niet bepaald goed.
De serie is IMO amusant en wel eens lachen, maar 5/5 hell no. Eerder 3.5 of max 4 op 5 sterren.
 
Waarom aangevallen? Ik heb jouw review bijvoorbeeld ook een downvote gegeven, omdat ik niet vind dat 2/5 representatief is voor de serie zelf. Is geen persoonlijke aanval.
Daarom is het up/downvoten daar niet zo een goed idee, ik krijg metacritic userreviews flashbacks. Misbruik van voor en tegen iemand die zijn mening zegt
 
Daarom is het up/downvoten daar niet zo een goed idee, ik krijg metacritic userreviews flashbacks. Misbruik van voor en tegen iemand die zijn mening zegt
Gij kunt het ook niet verdragen als er iemand slecht over Thuis praat he...
Zonde dat ge altijd alles persoonlijk pakt. Uw review wissen lost daar niks mee op he. Moesten wij als redactie onze reviews moeten wissen als er iemand niet akkoord gaat, dan stat er niks meer op de frontpage.

Nu goed, je hebt wel gelijk dat die down- en upvotes overbodig zijn. Zelf nog nooit gebruikt bij reviews.
Reviews blijven een mening en daar moet een ander niet mee akkoord gaan.
 
Laatst bewerkt:
Je hebt maar 2 afleveringen bekeken maar vindt het wel nodig om al een review achter te laten. Geen probleem met uw mening, maar kijk de reeks dan tenminste uit, want nu geef je gewoon toe dat je te weinig inhoud hebt gezien.

Ik schrijf nooit reviews over reeksen die me niet aan staan en waar ik na 1-2 afleveringen al stop met kijken.
 
Je hebt maar 2 afleveringen bekeken maar vindt het wel nodig om al een review achter te laten. Geen probleem met uw mening, maar kijk de reeks dan tenminste uit, want nu geef je gewoon toe dat je te weinig inhoud hebt gezien.

Ik schrijf nooit reviews over reeksen die me niet aan staan en waar ik na 1-2 afleveringen al stop met kijken.
Is ook niet altijd 100% correct eh. Als je effectief vroeg af haakt wil dat zeggen dat de serie je niet kan smaken, waarom mag je daar dan geen review over schrijven? Enige belangrijke is dat je dit dan ook vermeld en dat heeft hij gedaan. Als lezer van de review weet je dus wat de persoon vond en dat het enkel over die eerste 2 ging en hij daardoor geen interesse meer had verder te kijken, niks mis mee. Misschien zou zijn score hoger zijn na alles te zien, dat kan... en dan post je ofwel een 2de review of pas je de andere aan.

Zeggen dat je geen review mag maken van iets dat je niet wil verder zien omdat je het niet goed vind is bizar, dan zouden praktisch overal aller negatieve reviews mogen verwijderd worden, want wie speelt of kijkt er nu verder naar iets dat hij niet leuk vind? Bizarre logica, bij game reviews worden de games in general meestal nooit uitgespeeld, dat kan je dan ook niet reviewen? Na x aantal tijd percentueel gezien kan je wel al een goed beeld scheppen van hoe iets is. In het geval van deze serie als de eerste twee episodes je echt niet liggen en zeker als je kijkt naar waarom ze hem niet liggen, dan gingen de andere 6 daar niet veel aan veranderen hoor.
 
Je hebt maar 2 afleveringen bekeken maar vindt het wel nodig om al een review achter te laten. Geen probleem met uw mening, maar kijk de reeks dan tenminste uit, want nu geef je gewoon toe dat je te weinig inhoud hebt gezien.

Ik schrijf nooit reviews over reeksen die me niet aan staan en waar ik na 1-2 afleveringen al stop met kijken.
Heb nog mensen gehoord die gestopt zijn na 2 aflevering omdat het verhaal te ver gezocht was. Maar het verhaal van Innocent is eigenlijk maar een kader, de serie draait om de herkenbare figuren en hun kleine kantjes.
 
Ik ben ook eens benieuwd naar Chantal. Gaat volgens mij ook een topper zijn.

Ze zijn begonnen met opnemen, hadden ook gevraagd of onze zone wou mee doen maar hebben ze geweigerd. Al een kant jammer, maar ook wel begrijpelijk langs de andere kant.
Als je daar de zatte flik moet spelen en het is ook je echte job dan ga je ook niet echt serieus meer genomen worden irl.
 
Terug
Bovenaan