Nonkels

Streamz Play4 Nonkels

Eerder deze avond de eerste 2 afleveringen en toch al serieus goe gelachen. Ik ben alvast fan ! En Delphine had ook wel mijn tante mogen zijn šŸ˜œ
 
Lag toch echt efkes kriek met die scĆØne als ze Wilfried bijna omver rijden. Waarna Willy hem kwaad maakt voor Wilfried zijn ā€˜gevaarlijk gedragā€™ en dan uit zijn auto ruit hangt en roept ā€˜Dwoazn!ā€™ En bijna zelf dood is.

Zo silly zo geniaal
die vond ik ook echt zalig :laugh:. " je moet opletn e, je wos bikan dood zeg!" Zelfde seconde: zelf bijna onthoofd zonder het ooit te beseffen. :rofl:
 
Was er in de laatste aflevering even een verwijzing naar Willy's en marjetten ingestoken met dat Orvalleke en Jelle De Beule die dan zei: dat dronk je al ne keer geirne he?
t zit vol met verwijzingen naar comedy. Nog twee leuke;
- hun hond noemt Kurt ('Godverdomme Kurt!' van Xander de Rycke)
- dat hij rascistisch zou zijn is een verwijzing naar de hilarische anekdote van comedian Joost van Hyfte
 
Lag toch echt efkes kriek met die scĆØne als ze Wilfried bijna omver rijden. Waarna Willy hem kwaad maakt voor Wilfried zijn ā€˜gevaarlijk gedragā€™ en dan uit zijn auto ruit hangt en roept ā€˜Dwoazn!ā€™ En bijna zelf dood is.

Zo silly zo geniaal
Echt, ik heb zitten wenen van 't lachen. Hoe dat eruit kwam. Beste scene in de reeks voor mij.

'Ze doet da goed Ć©, jun ma'. Was ook wel een topper.
 
Mocht de affaire De Pauw er niet geweest zijn, had hij hierin zeker ook een aandeel in gehadā€¦ (en ik vraag me zelfs af of dit nu ook niet het geval is geweest, misschien anoniem)
 
Koen De Poorter heeft trouwens ook meegewerkt aan de reeks, en komt er zeer kort nog eens in voor in een latere aflevering.
 
Toch een van de revelaties. Eigenlijk wou ik niet kijken omdat Rik Verheye er in meespeelde. Sinds Callboys had die niet echt meer aan iets goeds deelgenomen, maar hier speelt hij wel een toprol. Hetzelfde voor de rest. Ik heb al regelmatig hardop moeten lachen.
 
Ik had exact hetzelfde met Verheye, maar hij doet het hier (net als de rest van de cast) uitstekend!
Ben wel vooral fan van Emilie De Roo
 
Terug
Bovenaan