Nonkels

Streamz Play4 Nonkels

Eerste aflevering gezien zonder vriendin, want ze zou het te flauw vinden.
Tweede aflevering gekeken met haar erbij, terwijl ze wat op de iPad zat. Ze heeft toch paar keer gelachen en gaat meevolgen 😅
 
Eerste aflevering gezien zonder vriendin, want ze zou het te flauw vinden.
Tweede aflevering gekeken met haar erbij, terwijl ze wat op de iPad zat. Ze heeft toch paar keer gelachen en gaat meevolgen 😅
Hier net hetzelfde….
vrouw zat in zetel wa Op hare gsm en ze moest toch ook toegeven dat soms best grappig is
 
Die aflevering bij dienst vreemdelingenzaken, veel te lang geleden dat dit soort humor nog op tv geweest is.
 
Leuke tussendoor serie. Paar keer goed gelachen, was lang geleden met vlaame fictie.

in de laatste aflevering dat de flikken in de living zaten en dat Pol ze aubergines serveerde en dan doorspoelen met baileys 😂ik begin al terug te lachen als ik dit typ. Was droge Wim Willaert ten top👌

Edit : ik had nog gratis streamz en heb ze op paar dagen gebinged.
 
De dag dat ik een fluogroene Porsche Cayenne tegenkom op straat, ga ik toch wel dubbel liggen… 😂
 
En dat kleur blijkt overigens echt leverbaar… 😂
Dacht eerder dat ze die zelf hadden laten herspuiten voor de serie…

porsche_cayenne_gts_2012_15.jpg
 
Na Grond opnieuw een geslaagde Vlaamse humor reeks op Play 4. Deze humor kan ik enorm appreciëren, regelmatig eens goed luidop moeten lachen. De aflevering in Brussel was misschien wel de beste.

🍆🍆🍆
 
Als je googelt op “perodit metallic”, krijg je nochtans veel gelijkaardige auto’s:

Maar misschien inderdaad een wat andere tint…

In elk geval: als je zo eens op een Bisbeurs of de bouwbeurs in Roeselare rondloopt, zie je daar verschillende ”Willy” types als kleine zelfstandigen.
Dat daar een lime groene Porsche bij één van die mannen zou tussenziten, zou mij niks verbazen…
 
Vraag me eigenlijk af hoe een buitenstaander (die geen enkele acteur kent) naar deze serie zou kijken?
Zou men doorhebben dat Jelle en Rik als enigen gepimpt daar rondlopen?
 
Zou men doorhebben dat Jelle en Rik als enigen gepimpt daar rondlopen?
Toen Jelle te gast was bij de WTTAA podcast van Alex Agnew zei hij dat de make-up voor mensen duidelijk is, maar dat het na een tijdje niet mag storen. En zo ervaar ik het zelf ook. Je ziet het en je aanvaardt het.
 
Toen Jelle te gast was bij de WTTAA podcast van Alex Agnew zei hij dat de make-up voor mensen duidelijk is, maar dat het na een tijdje niet mag storen. En zo ervaar ik het zelf ook. Je ziet het en je aanvaardt het.
Ja, het is duidelijk voor ons omdat we Jelle en Rik kennen.
Maar vraag mij vooral af of een buitenstaander het door zou hebben… iemand die geen enkele acteur kent…
 
Gisteren einde van de reeks gezien. Vond het niet slecht. Regelmatig goed gelachen.
Was er in de laatste aflevering even een verwijzing naar Willy's en marjetten ingestoken met dat Orvalleke en Jelle De Beule die dan zei: dat dronk je al ne keer geirne he?
 
Gisteren einde van de reeks gezien. Vond het niet slecht. Regelmatig goed gelachen.
Was er in de laatste aflevering even een verwijzing naar Willy's en marjetten ingestoken met dat Orvalleke en Jelle De Beule die dan zei: dat dronk je al ne keer geirne he?
Ik vond zijn personage in Nonkels nog wel meer trekjes vertonen van dat personage uit Willy‘s en Marjetten!

Tweede seizoen van Nonkels « mag gaan komen, zenne » !
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan