Bij Akira Kurosawa's topic zal ik zoals initieel al gepland was dan begin november inplannen en voor de rest die ik oorspronkelijk tijdens de zomermaanden inplande zie ik het dan nog wel hoe ik het zal inplannen.

Voor vanaf dit weekend had ik het idee om het plan van Tarkovsky te doen weer omgooien, om eventueel naar aanleiding van het spijtige overlijden van Jean-Luc Godard hem er in te plannen. Maar als mensen daar afkeurig tegenover staan, dan doen we dat niet uiteraard (omdat hij niet genomineerd werd door iemand), maar ik denk een "grote naam" in de filmwereld die overlijdt dat we daar een uitzondering voor kunnen maken. En dan schuiven we Tarkovsky weer op. Ik heb ook nog niets gehoord van @shiftyke; maar ik neem aan dat het dan ook goed is voor hem.

Ik weet niet of het een goed idee is, maar ik wil het maar voorstellen?
Godard er tussen smijten is een mooi idee maar geef de mensen dan wel de tijd om zich voor te bereiden
 
Bij Akira Kurosawa's topic zal ik zoals initieel al gepland was dan begin november inplannen en voor de rest die ik oorspronkelijk tijdens de zomermaanden inplande zie ik het dan nog wel hoe ik het zal inplannen.

Voor vanaf dit weekend had ik het idee om het plan van Tarkovsky te doen weer omgooien, om eventueel naar aanleiding van het spijtige overlijden van Jean-Luc Godard hem er in te plannen. Maar als mensen daar afkeurig tegenover staan, dan doen we dat niet uiteraard (omdat hij niet genomineerd werd door iemand), maar ik denk een "grote naam" in de filmwereld die overlijdt dat we daar een uitzondering voor kunnen maken. En dan schuiven we Tarkovsky weer op. Ik heb ook nog niets gehoord van @shiftyke; maar ik neem aan dat het dan ook goed is voor hem.

Ik weet niet of het een goed idee is, maar ik wil het maar voorstellen?

Shit ik heb dit concept een beetje verwaarloosd, om niet te zeggen volledig gemist

Ik wil gerust nog iets schrijven over Tarkovsky maar als je Goddard er nog wil tussen nemen even goeie vrienden en heb ik tijd om een tekstje over Tarkovsky te verzinnen.
 
Oké, dan neem ik er Godard even tussen. Ik weet niet of er kenners zijn van JLG die misschien beter geschikt zijn om er een intro over te typen maar ik ga even @FlyingHorseman en @PBR Streetgang taggen. Misschien dat zij dan wel zien zitten. Iemand anders mag ook. Maar opnieuw: absoluut geen verplichtingen hier. Ik kan dit weekend ook wel een thread starten.
 
Gezien Akira Kurosawa oorspronkelijk gepland stond voor in november (als laatste) zal ik eerst nog deze doen. En voor erna zal ik de planning weer updaten, maar normaal doe ik alles in volgorde zoals gepland wie nog moest gaan dan.

@Jorre101; voor jou hetzelfde als bij de vorige gebruikers, aan jou de keus of je tijd of zin hebt om het topic te openen van Akira Kurosawa ergens in één van de komende dagen (weekend of begin volgende week). Zoniet, let me know en dan open ik het topic wel.
 
Voor de andere regisseurs zou ik dit voorstellen

Andrei Tarkovsky28-11-2022
Darren Aronofsky12-12-2022
Terence Davies26-12-2022
Peter Weir9-1-2023
Don Hertzfeldt23-1-2023
Stanley Kubrick6-2-2023
Hayao Miyazaki19-2-2023

Ik denk dat de gebruikers die deze genomineerd hebben de volgende zijn:

Andrei Tarkovsky: @shiftyke;
Darren Aronofsky: @Hayrus;
Stanley Kubrick: @Radbraker;
Peter Weir: @DaFreak;
Don Hertzfeldt: @Nahrtent;
Terence Davies: @PBR Streetgang;
Hayao Miyazaki: @Hellsdinner;

Voor hun dus hetzelfde, dat ze de optie hebben om zelf de openingsthread op te maken. Dat hoeft niet per se rond die datum, dat mag daar ook enkele dagen voor of na zijn. En als het niet past of men heeft liever dat iemand anders het doet, dan wil ik dat ook voor mijn rekening nemen.

Wat we erna doen, kunnen we dan wel weer bespreken. Een tweede seizoen? Een soort FOTW in de trend van het succesvolle AOTW is ook een optie.

EDIT: Is Nahrtent van het forum vertrokken? Anders ga ik Nahrtents nominatie verschuiven naar een datum dat misschien wat moeilijker ligt eventueel voor iemand anders, en dan voor mezelf ook nemen. Tenzij iemand zich geroepen voelt om dat over te nemen. Ik heb nog niets van die regisseur gezien.
 
Dat is nu heel toevallig dat je me nu tagged @Lakigigar want ik was net in de mood om een Tarkovsky film op te zetten vanavond!

Ik zet het in m'n agenda en maak een openingspost!
 
Kga ook proberen Weir's openingpost voor mezelf te nemen. (je mag mij daar altijd nog eens aan herinneren enkele dagen voor die week. 😅 )

Weet er iemand wat er met Nahrtent gebeurd is? Da's iemand die ik hier toch best zou missen.
Nahrtent ergens na Timothy "fuck that I do what I want" eens passeerde op P&A, volgens mij, en Jonas recent na wat reacties in de dating thread over alleen wonen.

Is het enige dat ik vind. Kdenk dak die weet wonen. Binnekort eens op zn deur gaan kloppen en aan de haren terug naar hier sleuren.
 
Kga ook proberen Weir's openingpost voor mezelf te nemen. (je mag mij daar altijd nog eens aan herinneren enkele dagen voor die week. 😅 )

Weet er iemand wat er met Nahrtent gebeurd is? Da's iemand die ik hier toch best zou missen.


Is het enige dat ik vind. Kdenk dak die weet wonen. Binnekort eens op zn deur gaan kloppen en aan de haren terug naar hier sleuren.
Plots was hij deleted member #zoveel.
 
Ik zou inderdaad graag hebben dat iemand dit overneemt voor onbepaalde tijd, omdat ik ook overweeg om het forum voor onbepaalde tijd te verlaten dus bedankt @Hellsdinner als je de rest wilt overnemen en afwerken zoals gepland.
 
Terug
Bovenaan