nieuwe gsm: hoe itsme overzetten?

D

Deleted member 451

Guest
Ik heb een nieuwe gsm gekocht.

op mijn oude staat uiteraard itsme ..
moet ik daar nu iets mee doen eerst, deactiveren?

om zo probleemloos op nieuwe gsm opnieuw te activeren?

ik weet nog bij mijn vorige gsm overstap, dat ik daar problemen mee had. dan moest ik via een website eerst block en daarna unblock doen, en was een heel gedoe.
(was dan dan omdat ik niet eerst mijn oude gsm gedeactiveerd had? het zit echt ver.....)

Bedankt
 
Mijn vrouw heeft gewoon itsme geactiveerd door opnieuw aan te melden. Wel geen idee of ziet haar gelukt is.
 
Van mijn Samsung naar mijn Xiaomi naar mijn Nokia was geen probleem.
Van mijn Nokia terug naar een Samsung was wel een probleem.

Ik moest dus eerst op mijn Nokia itsme blijkbaar verwijderen wat bij de vorige switches niet nodig was.
Na wat knoeien zat ik totaal vast. Zelfs de token via PC lukte niet meer.

Na een bericht te sturen naar via hun invul pagina kreeg ik verrassend de dag nadien al bericht dat ze heel mijn itsme terug naar default hebben gezet. (alsof het de eerste keer is dat je het gaat gebruiken, een totale nieuwe itsme)

En zo ben ik terug op itsme geraakt.
 
Ik heb iedere keer tot nu toe moeten blocken, app verwijderen, op nieuwe installeren en unblocken.
 
Ik heb gewoon op m'n nieuwe gsm eerst een bank app geïnstalleerd, en erna itsme geïnstalleerd en geactiveerd.

Erna op m'n vorige verwijderd.
 
Geen idee waar ik het moest zetten:

Normaal gezien gaat het heel makkelijk om de gegevens van Whatsapp over te zetten van de ene smartphone naar de andere. Ik ga gewoon naar instellingen, chat, chat back-up en back-up maken. Dan zet die dat naar uw google-account. Dan download je de app in de play store. Je geeft je nummer in in whatsapp en dan vraagt die voor een herstel.

Nu ben ik dat aan het doen bij een smartphone. Ik geef die nummer in in whatsapp, maar daarna vraagt die niet voor dat herstel en dus zet die die back-up ook niet in die nieuwe smartphone.

Weet iemand wat hier de oorzaak van kan zijn?
 
Terug
Bovenaan