iPhone X space grey - 256gb - nieuwe batterij

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
30/05/2022 18:00

Lothiriel

Active member
Lovenjoel
iTrader: 0% (0/0)
Algemene informatie/specificaties
iPhone X Space Gray 256 GB - min 250 EUR, meeneem 300 EUR.
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Ja
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Verzending
  2. Afhaling
Afhaallocatie
Lovenjoel, Vlaams-Brabant
Hallo,

Deze iPhone X in het grijs refurbished gekocht, maar uiteindelijk beslist dat ik ga overstappen op Android voor een keer, dus niet meer nodig. Gekocht bij refurbished.be in zogenaamde 'A-grade'. Is dan ook wel volledig gaaf. Nog 11 maanden en een paar weken garantie via deze website.

Inclusief: screenprotector (zit reeds op het scherm), groen hoesje (nieuw gekocht) van 20 EUR, en originele Apple 5W lader + kabel en zo'n simtooltje.

Zelf een 360-tal euro voor betaald (GSM + hoesje) maar ben blij als iemand als iemand al zeker 250 ervoor wilt geven voor beide samen. Prijs voor de telefoon alleen is uiteraard hetzelfde, heb niks aan een iPhone X hoesje :tongue:

Kan foto's posten indien gewenst. Ben bereid om telefoon te komen brengen als het enigszins in de buurt is of met een vlotte trein of busverbinding indien iets verder. Geen cash, alleen betaling via bankapp. Geen probleem als je eerst wilt controleren of alles werkt! Kan ook bij mij thuis overigens.
 
Hoe oud is de gsm of weet je dit niet? Ik vind het zelf een beetje risky omdat hij al refurbished is, daarom wel onder je minimum een bod van €200. Ben zelf van Tienen, is dus zowizo al in de buurt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan