Nickchange vanaf heden mogelijk

Voor zij die al even aan het wachten waren om hun nickname te veranderen, jullie moment is aangebroken.
Vanaf vandaag zal het mogelijk zijn jullie nickname zelf te wijzigen.

In het verleden kon dat enkel gedurende een bepaalde periode, nu beslis je zelf wanneer je het wil doen.

Je nickchange indienen doe je dus voortaan zelf via je profiel: https://www.beyondgaming.be/account/account-details
Hierna zal je aanvraag in behandeling worden genomen en vervolgens goedgekeurd of geweigerd worden.

Probeer wel met volgende elementen rekening te houden alvorens je de aanvraag doet:
  1. Je gekozen nickname is nog niet actief op BeyondGaming. Dit is eenvoudig te controleren op deze pagina.
  2. Een nickchange is eenmalig, ga hier dus verstandig mee om.
  3. Specifieke regels hangen er niet vast aan een nickname, maar in bepaalde gevallen kunnen we de gekozen nickchange weigeren.
Choose wisely!
 
Laatst bewerkt:
Meet Urboemba. Volgens de strips het kind van Octaviette en een met schoensmeer bedekte Urbanus.
Uit de Wiki:
Urboemba werd gemaakt toen Oktaviëtte eens op bezoek mocht komen naar de aarde. Daar had ze seks met een met schoensmeer bedekte Urbanus, waardoor Urboemba als een zwart kindje geboren werd.
 
De persoon verantwoordelijk voor nick changes moet bij de ambtenarij gaan werken. 't was al veranderd toen ik terug aan de laptop kwam met mijn koffie :unsure:
 
Heb een tijdje geleden mijn username gewijzigd en wou nu graag teruggaan naar mijn originele naam. Deze aanvraag is afgesloten met de melding dat ik reeds gebruik heb gemaakt van mijn eenmalige nichange privilege.

Technisch gezien natuurlijk correct, maar met een beetje goede wil zou je kunnen zeggen dat teruggaan naar de originele naam geen "change" is. Ik heb nog al users zijn passeren die hun originele naam terug hebben gekregen na een nickchange, dus er lijkt me geen technische belemmering.

Dus nogmaals vriendelijke verzoek om dit toe te staan.
 
Heb een tijdje geleden mijn username gewijzigd en wou nu graag teruggaan naar mijn originele naam. Deze aanvraag is afgesloten met de melding dat ik reeds gebruik heb gemaakt van mijn eenmalige nichange privilege.

Technisch gezien natuurlijk correct, maar met een beetje goede wil zou je kunnen zeggen dat teruggaan naar de originele naam geen "change" is. Ik heb nog al users zijn passeren die hun originele naam terug hebben gekregen na een nickchange, dus er lijkt me geen technische belemmering.

Dus nogmaals vriendelijke verzoek om dit toe te staan.
In de openingspost staat duidelijk dat het maar eenmalig is. In de vervolgposts is ook duidelijk te lezen waarom: Het is gewoon heel verwarrend en lastig bij te houden anders. Het kan nu al op eender welk moment, maar die limiet van één per gebruiker is wel een harde limiet die voor iedereen geldt. Er zijn dan ook geen users die hun originele naam hebben teruggekregen na een nickchange, of die twee nickchanges hebben gekregen.

Dus dat verzoek kunnen we helaas niet inwilligen. Maar je originele nickname staat uiteraard nog wel in je profiel, dus hij is niet helemaal verdwenen.
 
Laatst bewerkt:
In de openingspost staat duidelijk dat het maar eenmalig is. In de vervolgposts is ook duidelijk te lezen waarom: Het is gewoon heel verwarrend en lastig bij te houden anders. Het kan nu al op eender welk moment, maar die limiet van één per gebruiker is wel een harde limiet die voor iedereen geldt. Er zijn dan ook geen users die hun originele naam hebben teruggekregen na een nickchange, of die twee nickchanges hebben gekregen.

Dus dat verzoek kunnen we helaas niet inwilligen. Maar je originele nickname staat uiteraard nog wel in je profiel, dus hij is niet helemaal verdwenen.
Kijkt naar de bovenste post van de pagina, ziet een onregelmatigheid.
En jawel!
Lz6El43.png
 
Er zijn dan ook geen users die hun originele naam hebben teruggekregen na een nickchange, of die twee nickchanges hebben gekregen.
Zie hierboven, of bv hieronder een voorbeeld van iemand die terug naar de originele nickname gegaan is

yIb2CiV.png
 
Zie hierboven, of bv hieronder een voorbeeld van iemand die terug naar de originele nickname gegaan is
Die van Urbanus is de enige, zoals ik zei. En we zijn even aan het uitzoeken hoe dat zit.
Die van Mini is geen vraag van de gebruiker, daar is de limit van 1 nickchange-aanvraag per gebruiker niet overschreden.
 
OK, kan je dan mij opleggen dat ik terug naar mijn originele nick ga? Dan is het geen vraag van mij ;)
Ook dat is niet wat er gebeurd is.
Dat van Urbanus is wel een mooie! Toevallig dat hij op deze pagina stond, maar hij is dus een unicum in de annalen van BG! Door een foutje van de firma heeft hij het twee keer kunnen doen. En hij mag nu zo blijven ronddartelen als vleesgeworden bewijs van onze menselijkheid.
 
Die van Urbanus heb ik inderdaad onterecht goedgekeurd. Dat ga ik nu ook niet meer aanpassen.
Maar ongeacht deze misser blijven we wel vasthouden aan de 1 nickchange per gebruiker.
 
Terug
Bovenaan