Nickchange vanaf heden mogelijk

Voor zij die al even aan het wachten waren om hun nickname te veranderen, jullie moment is aangebroken.
Vanaf vandaag zal het mogelijk zijn jullie nickname zelf te wijzigen.

In het verleden kon dat enkel gedurende een bepaalde periode, nu beslis je zelf wanneer je het wil doen.

Je nickchange indienen doe je dus voortaan zelf via je profiel: https://www.beyondgaming.be/account/account-details
Hierna zal je aanvraag in behandeling worden genomen en vervolgens goedgekeurd of geweigerd worden.

Probeer wel met volgende elementen rekening te houden alvorens je de aanvraag doet:
  1. Je gekozen nickname is nog niet actief op BeyondGaming. Dit is eenvoudig te controleren op deze pagina.
  2. Een nickchange is eenmalig, ga hier dus verstandig mee om.
  3. Specifieke regels hangen er niet vast aan een nickname, maar in bepaalde gevallen kunnen we de gekozen nickchange weigeren.
Choose wisely!
 
Laatst bewerkt:
Dit is de enige plek waar ik Sir.Killalot nog gebruik, en heb al een paar keer gedacht om mijn nick te veranderen naar wat ik nu (al lang) elders gebruik, want enfin ja, nogal duidelijk een nickname gekozen door een 11 jarige ... maar ik draag die naam hier nu al 20 jaar, dat veranderen voelt aan als geschiedvervalsing :unsure:.

En dankzij @Sir. K kan ik hem ook niet inkorten :eviltongue:
 
Laatst bewerkt:
Komt er dan zoiets als een "formerly known as..." bij? Niet dat ik ga veranderen, maar vind het altijd verwarrend zo een nickchange van bekendere leden.
 
Dit is de enige plek waar ik Sir.Killalot nog gebruik, en heb al een paar keer gedacht om mijn nick te veranderen naar wat ik nu (al lang) elders gebruik, want enfin ja, nogal duidelijk een nickname gekozen door een 11 jarige... maar ik draag die naam hier nu al 20 jaar, dat veranderen voelt aan als geschiedvervalsing :unsure:.

En dankzij @Sir. K kan ik hem ook niet inkorten :eviltongue:

Ik heb altijd heimwee naar Robot Wars wanneer ik jouw nickname zie.
 
Dit is de enige plek waar ik Sir.Killalot nog gebruik, en heb al een paar keer gedacht om mijn nick te veranderen naar wat ik nu (al lang) elders gebruik, want enfin ja, nogal duidelijk een nickname gekozen door een 11 jarige ... maar ik draag die naam hier nu al 20 jaar, dat veranderen voelt aan als geschiedvervalsing :unsure:.

En dankzij @Sir. K kan ik hem ook niet inkorten :eviltongue:
Verander hem in Sir Oinksalot!
 
Ingediend!

Ps, wat een bende no-lifers is dit! Proficiat aan @Carrion om blijkbaar de meest geliefde persoon te zijn op dit moment.
wyCOciR.png



edit: I'm back baby! :love:
 
Dag, vreemde man. Er is een Stel Jezelf Voor-thread waar alle gebruikers kunnen kennismaken met je.
Sorry, het is allemaal nog wat wennen en ik ben verlegen van inborst. Misschien als ik me hier wat meer thuisvoel, dat ik zo'n dingen ga durven.
 
Dit is de enige plek waar ik Sir.Killalot nog gebruik, en heb al een paar keer gedacht om mijn nick te veranderen naar wat ik nu (al lang) elders gebruik, want enfin ja, nogal duidelijk een nickname gekozen door een 11 jarige ... maar ik draag die naam hier nu al 20 jaar, dat veranderen voelt aan als geschiedvervalsing :unsure:.

En dankzij @Sir. K kan ik hem ook niet inkorten :eviltongue:
Ik ga ook mijn nick veranderen. Ik dacht aan Sir. KillTheMost. Dan is die onduidelijkheid ook meteen rechtgezet :unsure:
 
Terug
Bovenaan