Nickchange vanaf heden mogelijk

Voor zij die al even aan het wachten waren om hun nickname te veranderen, jullie moment is aangebroken.
Vanaf vandaag zal het mogelijk zijn jullie nickname zelf te wijzigen.

In het verleden kon dat enkel gedurende een bepaalde periode, nu beslis je zelf wanneer je het wil doen.

Je nickchange indienen doe je dus voortaan zelf via je profiel: https://www.beyondgaming.be/account/account-details
Hierna zal je aanvraag in behandeling worden genomen en vervolgens goedgekeurd of geweigerd worden.

Probeer wel met volgende elementen rekening te houden alvorens je de aanvraag doet:
  1. Je gekozen nickname is nog niet actief op BeyondGaming. Dit is eenvoudig te controleren op deze pagina.
  2. Een nickchange is eenmalig, ga hier dus verstandig mee om.
  3. Specifieke regels hangen er niet vast aan een nickname, maar in bepaalde gevallen kunnen we de gekozen nickchange weigeren.
Choose wisely!
 
Laatst bewerkt:
Mijn nickname is al perfect dus ik heb deze dienstverlening niet nodig :coolbrows:

Toch vraag ik me soms af of de inrichtende macht van dit en voorgaand forum een strenge katholieke opvoeding heeft genoten, want daar verzinnen ze ook strenge regels die weinig praktisch nut lijken te hebben. Als je de software dan toch moet aanpassen om maar 1 change toe te laten, waarom sta je het dan ineens niet toe dat het pakweg om de 5 jaar wel terug kan. Dat is veel minder finaal en lost het probleem van frivole nickchanges ook op.
 
... Als je de software dan toch moet aanpassen om maar 1 change toe te laten
Gans dit systeem zit standaard ingebouwd in de forum software hoor (het was gewoon een kwestie van het juiste vinkje verzetten van No naar Yes).

En die "strenge regels met weinig nut" zijn er net omdat er hier genoeg sjarels zitten gelijk @utred? Moesten jullie allemaal lieve mensen zijn dan moesten wij daar ook geen bakken tijd mee verliezen :tongue:
 
Gans dit systeem zit standaard ingebouwd in de forum software hoor (het was gewoon een kwestie van het juiste vinkje verzetten van No naar Yes).

En die "strenge regels met weinig nut" zijn er net omdat er hier genoeg sjarels zitten gelijk @utred? Moesten jullie allemaal lieve mensen zijn dan moesten wij daar ook geen bakken tijd mee verliezen :tongue:
Ah, ik had tussen de regels door begrepen dat het default onbeperkt was, en dat de beperking een eigen verzinsel was :shy:

Met uw uitleg snap ik het wel :woohoo:
 
Ah, ik had tussen de regels door begrepen dat het default onbeperkt was, en dat de beperking een eigen verzinsel was :shy:

Met uw uitleg snap ik het wel :woohoo:
Dat scenario is in theorie perfect mogelijk, maar zou tegelijkertijd een gigantische ramp worden voor de meeste gebruikers om er nog wijs uit te geraken wie nu weer wie is 🙈
 
Dit is de enige plek waar ik Sir.Killalot nog gebruik, en heb al een paar keer gedacht om mijn nick te veranderen naar wat ik nu (al lang) elders gebruik, want enfin ja, nogal duidelijk een nickname gekozen door een 11 jarige ... maar ik draag die naam hier nu al 20 jaar, dat veranderen voelt aan als geschiedvervalsing :unsure:.

En dankzij @Sir. K kan ik hem ook niet inkorten :eviltongue:
Minder cringe dan de mijne, ik heb juist de verandering aangevraagd :p
(was tha_rippa1be hiervoor)
 
unknown.png
Cool. Ik heb een voorbeeldfunctie. :woohoo:
 
Ah ja? :coolbrows:

Edit: Dacht dat je mijn beginpost bedoelde, maar je bedoelt iedereen dus. Je kan op zich de oude nicknames nog zien dus geen ramp.
Ik had het wel specifiek op uw beginpost, beetje vreemd om een uitleg te verwachten over chill panda en dan op 'the answer is 42' te komen :unsure:
Maar eigenlijk ook wel passend :')
 
  • Unsure
Waarderingen: Hawk
Ik had het wel specifiek op uw beginpost, beetje vreemd om een uitleg te verwachten over chill panda en dan op 'the answer is 42' te komen :unsure:
Maar eigenlijk ook wel passend :')
Blijkbaar ben ik retro-actief nog correct. :bow:
Voor de laatkomers heb ik alvast mijn beginpost wat aangepast.
 
Mijn nickname is al perfect dus ik heb deze dienstverlening niet nodig :coolbrows:

Als je de software dan toch moet aanpassen om maar 1 change toe te laten, waarom sta je het dan ineens niet toe dat het pakweg om de 5 jaar wel terug kan. Dat is veel minder finaal en lost het probleem van frivole nickchanges ook op.
Ik heb men nick aangepast en der staat nog altijd de wijzig knop hoor :D. Tis gewoon dat ze wellicht zeggen "njet" bij een volgende aanvraag :D
 
Terug
Bovenaan