Nickchange vanaf heden mogelijk

Voor zij die al even aan het wachten waren om hun nickname te veranderen, jullie moment is aangebroken.
Vanaf vandaag zal het mogelijk zijn jullie nickname zelf te wijzigen.

In het verleden kon dat enkel gedurende een bepaalde periode, nu beslis je zelf wanneer je het wil doen.

Je nickchange indienen doe je dus voortaan zelf via je profiel: https://www.beyondgaming.be/account/account-details
Hierna zal je aanvraag in behandeling worden genomen en vervolgens goedgekeurd of geweigerd worden.

Probeer wel met volgende elementen rekening te houden alvorens je de aanvraag doet:
  1. Je gekozen nickname is nog niet actief op BeyondGaming. Dit is eenvoudig te controleren op deze pagina.
  2. Een nickchange is eenmalig, ga hier dus verstandig mee om.
  3. Specifieke regels hangen er niet vast aan een nickname, maar in bepaalde gevallen kunnen we de gekozen nickchange weigeren.
Choose wisely!
 
Laatst bewerkt:
Kunnen we ook ergens zien wie van nickname veranderd is want dit begint wel heel verwarrend te worden.
 
Kunnen we ook ergens zien wie van nickname veranderd is want dit begint wel heel verwarrend te worden.
unknown.png
 
Verdorie we krijgen er maar 1 dat wordt moeilijk. Ik wil vooral mijn vraagteken kwijt, maar heb ook altijd al eens Tweak1 willen zijn.

Ongerelateerde vraag: ik zoek 35 mensen die willen deelnemen aan een geheim project heeft er iemand interesse?
 
Je hebt zelfs geen excuus nodig. Maar je bent wel je eenmalige change kwijt voor een hoofdletter :unsure:
Het is niet dat ik nu na 10 jaar nog overal mijn username ga wijzigen naar iets anders, dus op zich lijkt de kans me klein dat ik hem hier zal updaten aangezien het overal Bunkerbudy is.
 
Terug
Bovenaan