Mathematisch kan het nog voor allebei!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kvind persoonlijk dat die return yards wel iets te veel opwegen tegenover de ecvte prestatie. Als ge zo gedomineerd wordt verdient ge eigenlijk geen 16 punten hahaJa die defense is iets rot inderdaad. Mijn tegenstander haalt 26, terwijl ze ‘maar’ winnen met 27-22, maar wel pick 6. Lions winnen 52-21 en halen maar 16 punten. Het gaat dus inderdaad vooral over return yards en points.
hmm, op zich is dat wel. Maar dat zijn de standaard regels van de NFL Fantasy.Kvind persoonlijk dat die return yards wel iets te veel opwegen tegenover de ecvte prestatie. Als ge zo gedomineerd wordt verdient ge eigenlijk geen 16 punten haha
Da's kickoff return yards ook? Want dit jaar wordt alles gereturnd met die nieuwe regels. Kzou wel de records houden hoe ze nu zijn (kunde da handmatig aanpassen als commish?) Maar dat wel uitzetten vanaf nu als iedereen akkoord ishmm, op zich is dat wel. Maar dat zijn de standaard regels van de NFL Fantasy.
Het is inderdaad wel niet geheel correct dat je op -7 punten komt als je 35 punten toelaat en 500y, om dan 70 yards terug te lopen om op 0 te staan.
Eigenlijk hoort kickoff ook niet echt bij DEF. Ik kan het wel uitzetten, maar dan gaan de scoren van de vorige twee weken misschien wel drastisch veranderen.
Kortom: je hoeft je geen zorgen te maken dat eerdere matchups opnieuw worden berekend of dat standings veranderen. Alles blijft staan zoals het was, en de wijziging gaat vanaf de volgende week in.In orde gebracht, ik heb een paar weken met geen/zeer beperkt internet gezeten, zal normaal gezien niet meer voorvallen nu.@Joramovic : Jayden Daniels is out deze week. Maar uw QB 2 gaat ook niet veel punten hale vrees ik…
Werd inderdaad nog heel close pff141 punten halen, een straat lengte voor op de 3de hoogste score van de week maar toch verliezen. This game…
had alle 50+ punten nodig van de vikings D om u af te houden. Van mij mogen de return yards toch ook aangepast worden, kvibd ze net iets te zwaar doorwegenZo bitter zijn, dat staat u niet!141 punten halen, een straat lengte voor op de 3de hoogste score van de week maar toch verliezen. This game…
Maar het blijft zuur ... 4de hoogste score, en toch nog verliezen![]()
141 punten halen, een straat lengte voor op de 3de hoogste score van de week maar toch verliezen. This game…
Zo bitter zijn, dat staat u niet!
Ja, was wat aan het denken. Niet onlogisch en misschien voor een dezer weken, maar nog net even volharden in de zoektocht naar de Heilige QB Graal in het magische Woud van Waivering Wires.Monks, ik heb u een trade voorstel gedaan![]()