Ik zie niks@Yarrid94 Ik heb uwe optimistische trade gecountered met een andere optimistische trade![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zie niks@Yarrid94 Ik heb uwe optimistische trade gecountered met een andere optimistische trade![]()

Da’s wel heel optimistisch!Ik zie niks![]()
Ik zou ook helemaal verblind zijn door zo'n geweldige opportuniteit van een trade.Ik zie niks![]()
With an Explosive Group of Running Backs, Schoten Squirrels Should be Positioned for a Championship Run
- Draft GradeA+
- Proj Record12-2
- Proj Finish1
Draft Summary
A quality performance on draft day by the GM of Schoten Squirrels turned the 11th overall pick into a projected first-place finish. They were careful to balance their roster from the beginning, selecting a quarterback, two running backs, and two wide receivers with their first five picks. By draft's end, Schoten Squirrels secured one of the top quartets of running backs in the league.
- Other NFL.com drafters felt that choosing Zach Charbonnet in the 8th round was somewhat of a stretch (118th overall pick versus an ADP of 140.9).
- At three different roster slots, Schoten Squirrels picked up projected top-3 players (Josh Allen, the Eagles Defense, and Cameron Dicker).
- Schoten Squirrels got off to a sizzling start, amassing the most projected points in the league during the first half of the draft.
Kan alleen maar tegenvallen!
Built Around a Pair of Rams, Brasschaat Ragdolls Hopes to Go Above and Beyond the Competition
Draft Grade Proj Record Proj Finish C+3-11 T13
Draft Summary
Selecting ninth overall, Brasschaat Ragdolls is a squad that hopes to make some noise. With the roster constructed as it is now, they are likely going to finish 13th in NineFL. They focused on balance early, adding a quarterback, running back, wide receiver, and tight end within their first five picks. By the time all the picks were in, Brasschaat Ragdolls ended up with one of the best foursomes of wide receivers in the league.
Kan alleen maar meevallen! Wel echt een rare draft. 2 keer tussen de soep en de patatten. Zien wat dit jaar brengt!
Ja, manneke. Deze had ik niet verwacht nog te winnen. Rico heeft zijn twee beste wedstrijden nu wel gehad, maar ik denk dat hij wel nog waardevol blijft. Ik ben nooit een grote Chuba-fan geweest, moet ik wel zeggenSpalbeek Scribes is vast content van RIco Dowdle de laatste twee weken. Twee keer 30+ punten, damn.
Mede daardoor kan Bijan vannacht met een sterke match hen nog over mij doen springen. 18 punten voorsprong + Prater vs "Bijan Mustardson". Als Prater vooral PATs kickt en Bijan loopt er twee in, kan alles nog.
Panthers lijken geen goeie ploeg, Bryce Young doet soms heel rare dingen, maar dan zie je ze plots toch touchdowns scoren. En zowel Dowdle als Chuba ervoor scoren wel vlot RB-punten daar.

Raprap!
Ik had dat week 5 met de packers, steelers en falcons hunne bye. Niet leuk zoVerdikke, ik heb de byes niet in het oog gehouden... Niet veel overschot deze week
Bekijk bijlage 45204
Dit jaar zet ik me over mijn eigen regel om geen Cardinals te draften, ook omdat dat de wedstrijden misschien leuker kon maken. En omdat ik erin geloofde.
Kdenk dat dat net de reden is, die mannen kunnen nergens meer tegen precies't Is wel echt (weer) een stevig blessurejaar. Er werd een tijd gezegd dat running backs blessuregevoelig waren, maar de andere skillposities kunnen er toch ook wat van. En dan spelen we nog in een "softere" tijd waarin er minder hard getraind mag worden en spelers meer beschermd zijn.
5 byes en 2 blessures deze week, dat wordt 2 L's op een rij 

Maar, jongens. Dit is ermee lachenDit jaar zet ik me over mijn eigen regel om geen Cardinals te draften, ook omdat dat de wedstrijden misschien leuker kon maken. En omdat ik erin geloofde.
Nu gaan ze Kyler wrs benchen en traden! Ik zeg niet dat ik daar persoonlijk voor gezorgd heb, maar ik ben in te huren voor je team.
Kom op mijn team, en je carrière is in gevaar. Ik was blij dat ik geen byes meer had, eindelijk keuzes. Also me:
Bekijk bijlage 45411
Ze hebben Kyler op IR geplaatst.Maar, jongens. Dit is ermee lachenDit jaar zet ik me over mijn eigen regel om geen Cardinals te draften, ook omdat dat de wedstrijden misschien leuker kon maken. En omdat ik erin geloofde.
Nu gaan ze Kyler wrs benchen en traden! Ik zeg niet dat ik daar persoonlijk voor gezorgd heb, maar ik ben in te huren voor je team.
Kom op mijn team, en je carrière is in gevaar. Ik was blij dat ik geen byes meer had, eindelijk keuzes. Also me:
Bekijk bijlage 45411

Yes, ben de trade aan het bekijken geweest, maar op zich zit ik niet te krap op QB. Famous last words, want daar gaat de gezondheid van Stafford natuurlijk. Jij bent vooral op zoek naar een WR om deze week te gebruiken, zeker? Ik was iets aan het bedenken voor Worthy, met Parker Washington en Watson, maar ik weet niet of je daar oren naar zou hebbenZe hebben Kyler op IR geplaatst.
Ik wil gerust Aaron Rodgers wel traden![]()