NFL Fantasy Football

We weten allemaal dat er weer maar 1 mogelijke schuldige is aan al dit amateurisme. Het wordt dringend tijd dat deze persoon eindelijk zijn verantwoordelijkheid eens gaat nemen en de eer aan zichzelf gaat houden…
Klopt, maar we willen allemaal dat ge blijft.
Iemand moet toch het kneusje zijn 🤷‍♂️

ik wil gerust ne volledige redraft doen ze 🙊

Heb precies weer heel wat animo gemist 😂
Woensdagavond 20u is perfect
En ik wil het dan gerust laten staan :D Het voordeel aan 1st overall, is dat je eerst draft, twee keer na elkaar, dan weer een uur niks. Laat de crashes nu telkens buiten mijn picks geweest zijn :D (tot het echt onwerkbaar werd)

Ik was bezig met de keepers te zetten. En inderdaad, je kan enkel spelers van je eigen team van vorig seizoen nemen of die vrij waren.
Dus... Ik denk dat het beter is om een volledig nieuwe draft te houden, ik kan niet iedereen zijn 2 picks vastzetten... dus beter niemand dan?

Ik kan ook alles overzetten naar sleeper zodat iedereen z'n eerste 2 ronde picks houdt moest je willen. Enige probleem is dan dat iedereen op tijd een account moet aanmaken. En anders lijkt een nieuwe draft me het beste idd

Misschien kan je als commissioner aan het begin van de nieuwe live draft de eerste twee rondes "forceren". Of gewoon opnieuw kan ook. Ik heb nog geen aanmoedigingsgedichten geschreven voor de twee spelers die ik had gekozen.

We kunnen ook afspreken dat iedereen zo veel mogelijk bij zijn picks blijft, natuurlijk. Goed, de autopicks zullen wat roet in het eten gooien, maar met een beetje geluk zijn dat er zels minder, nu iedereen wakker is geschud :D

ja we kunnen ne gentlemans agreement maken dat iedereen zich aan zijn eerste 2 picks houd.
Mensen dat er niet bij kunnen zijn kunnen die spelers dan bovenaan hun lijst zetten he…

Mijn laatste gentlemans agreement is alweer even geleden, dus graag. Kan ik nog eens een sigaar erbij roken.

Heb de andere picks zelf niet bijgehouden. De mijne (als #14) waren in ieder geval CMC en Josh Jacobs.

Ben nog aan het twijfelen of ik de openingsmatch donderdagnacht live ga kijken. Ik hoef de dag erna niet vroeg op te staan, maar ik loop dan toch altijd wat groggy rond.

With an Explosive Group of Running Backs, Schoten Squirrels Should be Positioned for a Championship Run​

• Draft GradeA+
  • Proj Record12-2
  • Proj Finish1

Draft Summary​

A quality performance on draft day by the GM of Schoten Squirrels turned the 11th overall pick into a projected first-place finish. They were careful to balance their roster from the beginning, selecting a quarterback, two running backs, and two wide receivers with their first five picks. By draft's end, Schoten Squirrels secured one of the top quartets of running backs in the league.
  • Other NFL.com drafters felt that choosing Zach Charbonnet in the 8th round was somewhat of a stretch (118th overall pick versus an ADP of 140.9).
  • At three different roster slots, Schoten Squirrels picked up projected top-3 players (Josh Allen, the Eagles Defense, and Cameron Dicker).
  • Schoten Squirrels got off to a sizzling start, amassing the most projected points in the league during the first half of the draft.

Terug
Bovenaan