NFL Fantasy Football

Jah, zouden we kunnen doen, maar dan zijn we helaas wel de historie kwijt van de 9FL.
Maar 't is ook wat laat om over te schakelen, denk ik. vrijdag begint het seizoen al.

Ik stel voor dit seizoen toch nog met NFL fantasy te doorzwemmen en de draft deze week opnieuw te houden.
Of niet.. 't werkt weer

Jah, zouden we kunnen doen, maar dan zijn we helaas wel de historie kwijt van de 9FL.
Maar 't is ook wat laat om over te schakelen, denk ik. vrijdag begint het seizoen al.

Ik stel voor dit seizoen toch nog met NFL fantasy te doorzwemmen en de draft deze week opnieuw te houden.
Ok vr mij. Graag nieuwe datum voorstellen dan.

IMG_1517.png

Onderweg dus via de app. 2 picks kunnen doen en nu heel de tijd error…

We laten de draft nu lopen zoals het is en ik kijk morgen of ik de eerste 2 rondes kan instellen als keeper. Dan hou je toch nog iets over van deze mislukte avond. Vanaf ronde 3 begon het toch mis te lopen, dus dan kunnen we daar aansluiten.
Woensdagavond 20u dan maar opnieuw proberen?

We weten allemaal dat er weer maar 1 mogelijke schuldige is aan al dit amateurisme. Het wordt dringend tijd dat deze persoon eindelijk zijn verantwoordelijkheid eens gaat nemen en de eer aan zichzelf gaat houden…

Terug
Bovenaan